T68 --> T68i software opdatering ?
Fra : Tinky Winky

Dato : 05-05-02 00:30

Kan man få opdateret sin T68 så den svarer til T68i? Hos alle Ericsson
service points? Gratis? Hvornår?

Fra : [DK-5000] Tony

Dato : 05-05-02 03:15

> Kan man få opdateret sin T68 så den svarer til T68i?

Ja, men du får ikke nogen ny front med

>Hos alle Ericsson service points?

Ja

>Gratis?

Ja, hvis du har garantibevis.

>Hvornår?

Uge 20 lyder rygterne.

Tony

Fra : Tinky Winky

Dato : 05-05-02 23:20

> Ja, men du får ikke nogen ny front med

Nej, selvf ;)

> Ja

> Ja, hvis du har garantibevis.

Der er et par steder, hvor de nøjes med at se på produktions år/uge, hvis
ikke man har garantibevis/kvit. med. Og siden alle T68 er under et år gamle,
så kan man nok finde et par steder hvor man ikke behøver det. Men det
afhænger vistnok af service points'nes velvilje.

> Uge 20 lyder rygterne.

Det var vist engang uge 16, men så må vi se om uge 20 holder.

Fra : Bomber

Dato : 06-05-02 12:50

Det er absolut ikke sikkert endnu! Det har længe være planlagt fra S/E's
side, at opdateringen fra T68m til T68i ville komme til at koste penge. De
er dog ved at overveje, om ikke det alligevel skal være gratis, men der er
ikke taget nogen endelig beslutning endnu. Det kommer måske til at varierer
fra service-center til service-center.

Både ja og nej... Officielt er det i uge 20, men lige nu kan man faktisk
godt få opdateringen....GRATIS! Men det er KUN hos Teleservice i Taastrup
ved hovedbanen og N2U (de sender den til Taastrup), da de har et samarbejde
med analyseafdelingen hos S/E.

Fra : [DK-5000] Tony

Dato : 06-05-02 20:39

> [...]
> er dog ved at overveje, om ikke det alligevel skal være gratis, men der er
> ikke taget nogen endelig beslutning endnu. Det kommer måske til at

Er det noget du har en kilde på?

Tony

Fra : Bomber

Dato : 07-05-02 10:44

> Er det noget du har en kilde på?

Udover at have snakket med flere forskellige service-centre, hvor nogle
siger, at man må punge ud, og andre siger, at det bliver kvit og frit (inden
for garantiperioden), kan jeg henvise til følgende link med meget engageret
mobil-entusiaster:
http://www.mobilsiden.dk/mobildebat.dk/debat1/discus/messages/1/5984.html?10
20641844 (indlæg 153 fra "Hestetyv", der arbejder meget tæt sammen med S/E)