Hjælp til selvsving !?
Fra : Morten Juel

Dato : 04-05-02 22:17

hejsa NG

Så er kawa'en synsklar.. hmm ja dvs næsten.. har den stået længe er den svær
at starte (læs diesel start nødvendig) når den så er startet, så kan den
finde på ved opgasning at få sin egen vilje, dvs fra 4K og man slipper
gassen at stige til 5K rpm og vidre.. her stopper jeg motoren, jeg har
nemlig dårlige erfaringer fra fortiden )

Den har fået nye indsugnings gummier, så her skulle den ikke kunne suge
falsk luft..

Kan det være kaburatorene der er ude af synkronisering ?? jeg har jo nok
fået byttet rundt på de luftfiltre !!

Er der en i Sydsjælland eller lign, der har et just værktøj og som vil komme
og hjælpe mig med at justere dem ?? jeg sætter en ramme Tuborg Sne på
højkant som tak for hjælpen hvis det kunne friste !

Morten
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Poul B-H

Dato : 05-05-02 09:22

Jeg har set dette fænomen ved et løst tændrør

Poul B-H

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 05-05-02 16:47

"Poul B-H" <pbekkerh@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har set dette fænomen ved et løst tændrør

Jah eller meget snask i kaburatorene?? Hvornår er de renset sidst?

> Poul B-H
/Thomas

Fra : Peter J

Dato : 05-05-02 18:05

Morten Juel <mpOSTEPOP@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
> 2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
> GPZ 750
>
> Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Min gamle Suki gjorde det samme, og da var det chokeren der havde sat sig
fast, så jeg kun kunne slå den halvt fra.
Prøv at give den lidt massage, så den kommer løs, hvis det er problemet.

Det var iøvrigt Armand der satte mig på sporet i sin tid. (tak for det
Armand )

Peter
CBR 1000 F

Fra : Morten Juel

Dato : 05-05-02 18:16

Jeg tror jeg tager de kaburatorer af og smøre dem alle steder ) så intet
hænger, så må vi se om det hjælper

Tak for jeres råd

Fra : René Rattenborg

Dato : 06-05-02 05:22

Hej Morten
Du skriver at du har dårligere erfaring fra fortiden, mener du da SECAen,
fortæl lidt mere.
MVH René
snip