Heidi Hauge på Færøsktoppen
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-02 20:16

HEIDI HAUGE PÅ FÆRØSKTOPPEN

Ja, det er ikke kun i Danmark at Heidi Hauge er populær. I dene uge ligger
hun på Færøsktoppens 4. plads, med "Min Barndoms grønne Dal". Den kender vi
jo så godt her i Danmark, hvor den også er et hit.

Ønsker man at følge med i hvilke musik som er populært på Færøerne kan man
se FÆRØSKTOPPEN på

http://www.uf.fo/hvatnu/vis_listin.asp?language=dk

Man kan se at den musik som er mest populær på Færøerne, er den samme slags
musik som er mest populær i Danmark. Ole Ivars, Heidi Hauge, Scandinavia,
Fernandoz, Sakarinas, Lasse Stefanz og Thorleifs.

LYT TIL FÆRØSKTOPPEN
(Færøsktoppen er en del af udsendelsen "Hvad Nu". Lyt på færøsk radio
"Utvarp Føroya" på internet hver mandag kl. 18-19)

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-05-02 21:27

Åge Halldorsson <halldorsson@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd43279$0$18625$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> HEIDI HAUGE PÅ FÆRØSKTOPPEN
_____

Æv, det ser ud til at Utvarp Føroya ikke sendes live på internet længere -
eller gør det ?

ellers prøv mellembølge 531 khz.

Fra : Joannes Javobsen

Dato : 08-05-02 05:30

"Åge Halldorsson" <halldorsson@post.tele.dk> wrote in message

> [...]
> _____
>
> Æv, det ser ud til at Utvarp Føroya ikke sendes live på internet længere -

Man kan ikke logge på serveren eftersom den er overbelastet , der har
lige været lagtingsvalg deroppe
og alle der har ADSL har logget på og logger ikke af igen fordi man så
har mistet
muligheden for at høre radioen .

mvh. JJ

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-05-02 14:38

Joannes Javobsen <joannes@jacobsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:402132081662756bfbcb539b932c0448.70090@mygate.mailgate.org.

> [...]
> lige været lagtingsvalg deroppe
> og alle der har ADSL har logget på og logger ikke af igen fordi man så
_______

Jamen hvor filen er adressen blevet af. Den kan jeg slet ikke finde længere.
Den er da ikke på Utvarp Føroyas hjemmeside. Jeg kan huske at den var på en
færøsk søgeside, som nu er lukket. Kender du adressen ?

Fra : Camilla Hæstrup

Dato : 09-05-02 17:20

[snip]

> Jeg kan huske at den var på en
> færøsk søgeside, som nu er lukket. Kender du adressen ?

Tror du ikke, du efterhånden har fået hørt lidt for meget
danskkop-og-kande-musik? Hvad skal du bruge adressen på en lukket hjemmeside
til?

Camilla

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 10-05-02 02:14

"Camilla Hæstrup" <camilla@b-ware.dk> skrev i

> Tror du ikke, du efterhånden har fået hørt lidt for meget
> danskkop-og-kande-musik? Hvad skal du bruge adressen på en
> lukket hjemmeside til?

Det er vel for at holde samme aktualitetsniveau som hans musikstil
- en genre der for længst har lukket og slukket.

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Fra : Invisible Man

Dato : 05-05-02 18:57

> [...]
> hun på Færøsktoppens 4. plads, med "Min Barndoms grønne Dal". Den kender vi
> jo så godt her i Danmark, hvor den også er et hit.

Ja, færingerne hader sikkert os danskere i disse dage, hvor frk. Hauge
forpester deres hitliste...

________
i.m.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 09-05-02 06:46

"Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> skrev i

> Ja, færingerne hader sikkert os danskere i disse dage, hvor
> frk. Hauge forpester deres hitliste...

Hvorfor? Heidi Hauge er jo norsk, så vi kan stadig holde hovedet
højt...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-05-02 05:12

Til invisible man

Som et plaster på det Danske sår, og Heidi Hauge synger da dejligt, men hun
er altså Norsk, og det kan færingerne vel næppe bebrejde os ??

Fra : Invisible Man

Dato : 06-05-02 12:39

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Til invisible man
>
> Som et plaster på det Danske sår, og Heidi Hauge synger da dejligt, men hun
> er altså Norsk, og det kan færingerne vel næppe bebrejde os ??

ja ok, sorry - der kan man bare se hvor lidt jeg er inde i den afdeling... men
ok, Norge har jo også hørt under DK på et tidspunkt...

anyway, min fejl...

______
i.m.