TV-out på GF3 Ti200
Fra : Kelloggs

Dato : 04-05-02 19:31

Hejsa

Jeg har lige købt et Daytona GeForce3 Ti200 128mb kort m. tv-out og efter at
have installeret drivere og genstartet 15 gange virker det nu, men jeg
undrer mig lidt over Tv-out funktionen.
På mit andet grafikkort, Kyro II 64mb, kunne jeg se film på mit fjernsyn og
min monitor på samme tid og jeg skulle ikke ændre opløsningen (1024*768)
eller noget som helst andet.
Indtil videre ser det ud til at på mit nye GeForce kort at man ikke kan se
filmen i f.eks. 1024*768, men skal sætte den ned i 800*600, kan det passe ?

Jeg har nu installeret TVTool, hvor der en feature der gør at man skulle
kunne se både på monitoren og fjernsynet på samme tid, men opløsningen og HZ
bliver ændret så markant at det ikke ser helt sundt ud for skærmen (TVTool
kommer også med en advarsel om den lave HZ).
Det undrer mig også at jeg ikke kan se noget på mit fjernsyn. Kabler og
fjernsyn står som det gjorde med mit Kyro, som virkede helt ok, kan det være
at det nye grafikkort "sender" på en anden måde ?

Mvh
Henrik

Fra : LrM

Dato : 04-05-02 20:33

"Kelloggs" <hip1234@hotmail.com> wrote in message
> [...]
være
> at det nye grafikkort "sender" på en anden måde ?

Hej

Jeg har købe samme kort og bruger også TV Tools - min monitor går også i
sort når jeg ser film på mit TV... jeg har ikke kunne finde en måde at se på
både skærm og monitor på samme tid....

:) ikke til megen hjælp, mere til information...

vh
LrM

Fra : Kelloggs

Dato : 04-05-02 21:56

"LrM" <keyboard_error@hotmail.com> wrote in message

> [...]

> både skærm og monitor på samme tid....
>
> :) ikke til megen hjælp, mere til information...

ok, jeg tror efterhånden bare jeg levere det tilbage. Perfomancen i spil er
meget god, men jeg kan ikke leve med det andet tv-tam-tam, det klarer mit
Kyro II væsentligt bedre.

Fra : Kelloggs

Dato : 04-05-02 22:35

"Kelloggs" <hip1234@hotmail.com> wrote in message

Jeg skriver lige lidt videre til mig selv

Nu ryger kortet retur, en test i Q3 gav ca. 115fps med det nye GeForce og
mit Kyro giver ca. 100fps, så ingen gevinst der.

Det var bare det jeg ville sige, hej hej

Fra : Lovegreen

Dato : 04-05-02 23:38

Den lave fps kunne jo også skyldes at din cpu ikke kan følge med
grafik-kortet ....

--
mvh Lars, Hillerød
ICQ 27136074

Fra : Kelloggs

Dato : 04-05-02 23:59

"Lovegreen" <lovegreenREMOVE@it.dk> wrote in message
> Den lave fps kunne jo også skyldes at din cpu ikke kan følge med
> grafik-kortet ....

Ja, det er selvfølgeligt en mulighed, men jeg skal ikke skifte CPU
foreløbig, så jeg beholder det gamle. Jeg havde bare troet at der var en
større forskel, men det hele hænger jo sammen.

Fra : Arne

Dato : 04-05-02 23:55

Øh det er der ingen Gforce2 +3 kort der kan - selvom de
har flere udgange er kun 1 aktiv ad gangen.

men det har da været kendt viden længe ?

Eivind

Fra : Kelloggs

Dato : 04-05-02 23:57

"Arne" <Eivind.Olsen@XXX.tele.dk> wrote in message
> Øh det er der ingen Gforce2 +3 kort der kan - selvom de
> har flere udgange er kun 1 aktiv ad gangen.
>
> men det har da været kendt viden længe ?
>
> Eivind

Der kan hvad ?
Hvad er det du svarer på ?

Fra : Lovegreen

Dato : 05-05-02 11:49

> Der kan hvad ?
> Hvad er det du svarer på ?

Jeg tror det er denne post han svarer på:

Fra : Frank J. Andersen

Dato : 07-05-02 23:00

On Sun, 5 May 2002 00:55:09 +0200, "Arne" <Eivind.Olsen@XXX.tele.dk>
wrote:

>Øh det er der ingen Gforce2 +3 kort der kan - selvom de
>har flere udgange er kun 1 aktiv ad gangen.
>
>men det har da været kendt viden længe ?
>
>Eivind

MSI GeForce2 kan... Jvnf. min post længere nede....

Frank J. Andersen
Måløv, Denmark

Fra : Michael Bach

Dato : 08-05-02 09:12

> [...]
> Øh det er der ingen Gforce2 +3 kort der kan - selvom de
> har flere udgange er kun 1 aktiv ad gangen.
>
> men det har da været kendt viden længe ?

det har geforce2 mx kort ingen problemer med,twinview kører bare

Mvh michael bach.