Mangler driver (Banshee)
Fra : Heinrich Frausing

Dato : 04-05-02 19:19

Hej
Jeg kan ikke finde en driver til mit gamle grafikkort.
Der står Innovision Mighty Banshee W/16MB 3Dfx
på det.
Er der en der har en driver til et sådan kort og vil dele så vil jeg blive
glad

Heinrich

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 04-05-02 19:23

"Heinrich Frausing" <frausing@post7.tele.dk> skrev:
> [...]
> Der står Innovision Mighty Banshee W/16MB 3Dfx
> på det.
> Er der en der har en driver til et sådan kort og vil dele

Har du prøvet her www.3dfx.com?

/Mikael

Fra : Heinrich Frausing

Dato : 04-05-02 19:56

Ja jeg har prøvet 3dfx.com men jeg kan ikke finde noget der ligner mit kort
;-(

Heinrich

Fra : Zalasta

Dato : 05-05-02 15:28

kig noget bedre efter for jeg kunne sagtens finde en driver(win2k), den kan
vel også bruges under xp eller hvad du nu kører, og hvis det er ikke er det
findes der sikkert også andre drivere som kan bruges., der er 90 uofficielle
drivere så jeg tror der er noget

Fra : Mythos

Dato : 04-05-02 20:07

> [...]
> på det.
> Er der en der har en driver til et sådan kort og vil dele så vil jeg blive

Nu ved jeg ikke ret meget om det du har. Jeg har selv haft et Banshee fra
Sound blaster, så du kan måske finde noget der.
http://uk.europe.creative.com/support/drivers/advanced.asp

Kim Larsen

Fra : Jens G

Dato : 05-05-02 08:04

Hej

On Sat, 4 May 2002 20:18:41 +0200, "Heinrich Frausing"
<frausing@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>på det.
>Er der en der har en driver til et sådan kort og vil dele så vil jeg blive

Du kan finde drivere på http://www.inno3d.com/drivers.html

Ellers kan du bruge 3dfx reference driverne.

--
Hilsen/Best Regards
Jens G