Nord-Portugal?
Fra : Erik B. Hansen

Dato : 04-05-02 15:58

Hej NG

Min kone og jeg har i mange år ønsket os at komme til Nordportugal -
Oporto - Duorodalen - Costa Verde mv. I år skal det være!

Er der nogen der har nogle gode råd - nogle tips - dels til hvad man skal
se, dels til hoteller ol. hvor man kan overnatte, dels til billeje og
endelig om der er et rejsebüro som kan anbefales.

Vi vil gerne med på en rundtur f.eks. med bus. Eller leje en bil og selv
køre rundt, kan overnatningen arrangeres hjemmefra? Er det tilrådigt at have
alt arrangeret hjemmefra eller er det nemt at gøre det når man er der?

Håber nogen har tid til at give os en hjælpende hånd med nogle ideer !

med venlig hilsen

Erik B. Hansen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-05-02 20:56

"Erik B. Hansen" <quartus@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alt arrangeret hjemmefra eller er det nemt at gøre det når man er der?
>
> Håber nogen har tid til at give os en hjælpende hånd med nogle ideer !

I skal selvfølgelig leje bil og bo på "Pousadas" , det er en heeelt fed
ferieform.

Venlig hilsen
Folmer