Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Råd ang. valg af digi kamera
Fra : Morgan Jones

Dato : 04-05-02 15:48

Hej!

Jeg skal vælge mellem et Sony P5 eller Sony P71 - De er begge 3,2mpixel
kameraer - men P5'eren koster (www.edbpriser.dk) godt 5500 - mens P71'eren
fås til godt 4300,- - Det er jo en forskel der er til at føle på!!

Hvad er forskellen? Jeg kan ikke se den store forskel på Sony's (flotte men
ubrugelige) website!!

HJÆLP!

/morgan :)

Fra : Thostrup

Dato : 04-05-02 16:24

> Hvad er forskellen? Jeg kan ikke se den store forskel på Sony's (flotte
men
> ubrugelige) website!!

Blandt andet at P71 ikke har mulighed for at optage lyd til filmklipne.
Men P71 kan køre på 2 x AA batterier

Mvh

Thostrup

Fra : Morgan Jones

Dato : 04-05-02 16:56

> Blandt andet at P71 ikke har mulighed for at optage lyd >til filmklipne.

Tsk...

> Men P71 kan køre på 2 x AA batterier

Oooh! Smart! Men den har wel liion batterier også?

/morgan

Fra : Thostrup

Dato : 04-05-02 18:14

> Oooh! Smart! Men den har wel liion batterier også?
Det er jeg ikke helt sikker på det kan, mener det ikke og har heller ikke
stødt at det har stået nogen steder at det kan.

http://www.dcresource.com/reviews/sony/dsc_p71-review/index.html

Mvh

Thostrup

Fra : JS

Dato : 04-05-02 16:39

"Morgan Jones" <morgan@jones.dk> wrote in message
> [...]
> fås til godt 4300,- - Det er jo en forskel der er til at føle på!!
>
> Hvad er forskellen? Jeg kan ikke se den store forskel på Sony's (flotte

P5 er i magnesium P71 er af plastik.

Du kan sammenlige specs her :
http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp

mvh/JS

Fra : Morgan Jones

Dato : 04-05-02 16:57

> P5 er i magnesium P71 er af plastik.

Ok. Det virker også som om P5'eren er lidt mere "lækker" i udførelsen....

> Du kan sammenlige specs her :
> http://www.dpreview.com/reviews/sidebyside.asp

Tak!!

/morgan :)

Fra : Morgan Jones

Dato : 04-05-02 19:35

Er der nogen der har prøvet dem?

Nu har jeg læst på det - og som jeg kan se giver man ca. 1200 extra for lyd
(som jeg er ligeglad med), li-ion batterier istedet for nimh (tilgengæld er
nimh'erne udskiftelige med alm batterier i nødstilfælde - og tests skriver
at der er mere power i dem) - og så en magnesium kasse istedet for plastik?

Hmmm...

/morgan