Pris på outrup-vinduer ????
Fra : MP

Dato : 04-05-02 15:47

Hej
Er der nogen herinde, der kender priserne på ovenst. vinduer ???

mvh
MP

Fra : Kim Nielsen

Dato : 04-05-02 22:34

"MP" <trinepigen@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Er der nogen herinde, der kender priserne på ovenst. vinduer ???
>
> mvh
> MP

Hvor mange hits fik du da du søgte efter subject ??
Jeg fik 2815, men fik det indsnævret til 15 - der må da være nogle af
dem der kan give en pris.

http://www.google.com/search?hl=da&q=outrup+vinduer+pris&lr=

Kim Nielsen

Fra : MP

Dato : 05-05-02 21:14

Tak for tippet, som nu er prøvet, men men men jeg fandt desværre ingen
priser på vinduerne - er det måske topsecret indtil vi har bestilt dem
??????

mvh
MP

Fra : Bachelor

Dato : 03-06-02 23:42

"MP" <trinepigen@pedersen.tdcadsl.dk> wrote in
news:3cd59225$0$49117$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:noget der ligner dette

> Tak for tippet, som nu er prøvet, men men men jeg fandt desværre ingen
> priser på vinduerne - er det måske topsecret indtil vi har bestilt dem
> ??????

Hvis dine informationer til andre er lige så sparsomme som dem
her i gruppen kan jeg godt forstå du ikke kan finde nogen
priser.
Vinduer og døre laves på ordre hos Outrup og der er mange ting
at tage i betragtning for a kunne give en pris. Jeg tror dog
at det mest er af konkurrencehensyn at prisen ikke er direkte
tilgængelig, da et websystem sagten burde kunne klare det i dag
i hvert fald for gængse typer.

Fra : Per H

Dato : 05-05-02 21:39

On Sat, 4 May 2002 16:46:32 +0200, "MP"
<trinepigen@pedersen.tdcadsl.dk> skrev:

ja

>Er der nogen herinde, der kender priserne på ovenst. vinduer ???
>
>mvh
>MP

Vh Per
ICQ 8212837

Fra : Per H

Dato : 05-05-02 21:42

On Sat, 4 May 2002 16:46:32 +0200, "MP"
<trinepigen@pedersen.tdcadsl.dk> skrev:

har du tjekket om private kunder kan købe hos outrup?

deres nummer er 97744255

Vh Per
ICQ 8212837