Aprilia Pegaso, skift modstand
Fra : Per

Dato : 04-05-02 14:07

Hej, Min Pegaso fra 95´ kører ringe ved under 3000 omd/min. Har læst mig til
at der skal skiftes en modstand - den er skaffet, men importørens og andres
vejledning til hvor dette stik/modstand sidder passer ikke til min model.

Mit ledningsnet ligger i højre side og der er intet stik der bare minder om
det som skal skiftes, ej heller under kåbedelene i øvrigt.

Er der nogen som har skiftet denne tændingsmodstand og som kan fortælle hvor
den sidder, så bliver jeg en gladere mc´ist

Tak på forhånd.

Per/Fredensborg

Fra : John Kramme

Dato : 04-05-02 15:25

Har du prøvet disse sider ?

http://home.clara.net/dave.moore/pegaso.htm

http://pub49.ezboard.com/fapriliaforumfrm10.showMessage?topicID=80.topic

John

Fra : Per

Dato : 04-05-02 19:22

Ja tak John, problemet er såmænd at lokalisere stikket, og det er ikke
specielt lille så det burde være til at få øje på. Jeg havde derfor håbet på
en som havde skiftet det på en 95´model hvor ledningsnette ligger i højre
side og sikkert andre ændringer også, og som kunne fortælle hvor han havde
fundet det.
Det er bare træls ikke at kunne komme "duldrende" gennem en by, men er nødt
til at køre med min. 3200 omd/min for at motoren trækker rent og ikke
"hugger".

men tak for dit bud

Per