start af mozilla mail
Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 04-05-02 14:06

Hej,

Hvordan starter jeg mozilla's mail klient uden at starte navigator på
mac? Dvs jeg ved godt den skal have -mail men hvordan gør man det i OS X?

Ulf Holm Nielsen

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 04-05-02 15:11

Ulf Holm Nielsen <doktor@dyregod.dk> wrote:

> Hvordan starter jeg mozilla's mail klient uden at starte navigator på
> mac? Dvs jeg ved godt den skal have -mail men hvordan gør man det i OS X?

Ved ctrlklik på Mozilla.app og vælg "Vis indhold af pakke" kan du i
MacOS mappen finde dokumentet "Mozilla Messenger". Smid en kopi af denne
på skrivebordet.
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : Ulf Holm Nielsen

Dato : 04-05-02 15:55

Michael Tysk-Andersen wrote:

> Ved ctrlklik på Mozilla.app og vælg "Vis indhold af pakke" kan du i
> MacOS mappen finde dokumentet "Mozilla Messenger". Smid en kopi af denne
> på skrivebordet.

perfekt .. takker

ulf

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-05-02 22:26

Ulf Holm Nielsen <doktor@dyregod.dk> writes:

> Hej,
>
> Hvordan starter jeg mozilla's mail klient uden at starte navigator på
> mac? Dvs jeg ved godt den skal have -mail men hvordan gør man det i OS
> X?

Mozilla->Preferences->Appearance.

--
Thorbjørn Ravn Andersen