Maksimer side - findes der en HTML-kode fo~
Fra : JIR

Dato : 04-05-02 13:38

Hejsa !

Findes der en HTML-kode eller en smart måde i Frontpage hvorved ens
startside-vindue maksimeres ? Jeg kunne godt tænke mig, at når nogen går ind
på min hjemmeside, så maksimeres ens browservindue således, at det fylder
hele ens skrivebord ?

Mvh.

Henrik

Fra : N/A

Dato : 04-05-02 14:13

Fra : JIR

Dato : 04-05-02 14:13

Ja, men den skal automatisk gøre det, og så skal navigationsbjælken forblive
der.

Henrik

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-05-02 17:18

Sat, 4 May 2002 15:13:18 +0200, skrev "JIR" <jir@sol.dk>:

>Ja, men den skal automatisk gøre det, og så skal navigationsbjælken forblive
>der.

Se svar i clientsidegruppen og læs gerne
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : s

Dato : 05-05-02 09:29

> [...]
ind
> på min hjemmeside, så maksimeres ens browservindue således, at det fylder

--------------------
Det er jo en uskik! - Men jeg har engang prøvet denne løsning
(tror det er Knud der er ophav.):

<head>
<title>NAVN</title>
<script language="JavaScript" type="text/javascript">
if(window.name!='VW'){
window.opener=self; // for at undgå advarslen "Vil du lukke vinduet?"
newwin=window.open(self.location,'VW','menubar=yes,'
+'resizable=no,status=no,scrollbars=no');
window.close(); // lukker det oprindelige vindue
}
</script>
</head>

MV Helge S