videoredigering/konvertering
Fra : Kåre Rasmussen

Dato : 04-05-02 13:11

Er det tilladt at optage en film fra fjernsynet, koverterer den til mpeg-2
og brænde den ud på en vcd-cd??

Mvh.
Kåre Rasmussen

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-05-02 13:16

Kåre Rasmussen wrote:

> Er det tilladt at optage en film fra fjernsynet, koverterer den til mpeg-2
> og brænde den ud på en vcd-cd??

Ja. Hvis du ikke gør andet med den.

--
..signature

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 04-05-02 13:16

"Kåre Rasmussen" <kmra99-NOSPAM-@i4.auc.dk> skrev:

> Er det tilladt at optage en film fra fjernsynet, koverterer den
> til mpeg-2 og brænde den ud på en vcd-cd?

Ja. Se lov om ophavsret §12.

--
Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://miljokemi.dk/temaer.htm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 04-05-02 16:31

Kåre Rasmussen skrev:

>Er det tilladt at optage en film fra fjernsynet, koverterer den til mpeg-2
>og brænde den ud på en vcd-cd?

Ja, hvis det kun er til dit eller din husstands personlige brug.

Du må gerne afspille dem, i modsætning til hvad Christian svarer.

--
Bertel

Fra : Christian Andersen

Dato : 04-05-02 17:02

Bertel Lund Hansen wrote:

> Ja, hvis det kun er til dit eller din husstands personlige brug.
>
> Du må gerne afspille dem, i modsætning til hvad Christian svarer.

Afspilning var også inkluderet i mit svar, selvom jeg måske ikke lige
skrev det sådan direkte.

--
..signature