Telmore SIM-kort
Fra : Martin Nielsen

Dato : 04-05-02 12:03

Hvilke sim-kort bruger telmore? Er det dem med stor hukommelse? og hvad med
strømforbruget?

Hilsen
Martin

Fra : Henrik Enslev

Dato : 04-05-02 12:13

in article ab0fje$137$1@news.cybercity.dk, Martin Nielsen at
***m.nielsen@city.dk wrote on 04/05/02 13:03:

> Hvilke sim-kort bruger telmore?
mit rummer 250 numre (nokia 6150)
Er det dem med stor hukommelse? og hvad med
> strømforbruget?

Ved ikke

Venlig hilsen

Henrik

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 05-05-02 12:25

Hør nu... HVAD POKKER er meningen med at sende så ubjælpsomt et svar? Ingen
i denne gruppe kan bruge det til noget som helst, hvis jeg skulle svare
sådan ville jeg godt nok også kunne få skrevet mange indlæg... Tag dig nu
sammen og fald ikke for fristelsen at kommentere noget, bare fordi du ser
noget interessant men ikke lige ved noget om det... Det er jo omsonst i en
NG, det var måske noget andet ved et stambord på den lokale bar, at
tilkendegive at dét ved du ikke lige... Men det kommer altså ikke lige os
andre så meget ved herinde...

Fra : Hans Pedersen

Dato : 05-05-02 13:31

On Sun, 5 May 2002 13:25:12 +0200, "Lasse Vestergaard"
<lasse@iloveu.dk> wrote:

>HVAD POKKER er meningen med at sende så ubjælpsomt et svar?

Enig i dine betragtninger, med HVAD POKKER er meningen med ikke at
svare under det, du citerer. Læs mere her:

Hans Pedersen, Esbjerg.
http://h2ns.dk | ICQ: 9178476

Fra : Lasse

Dato : 05-05-02 20:14

Dav Hans, velkommen til diskussionen

> Enig i dine betragtninger, med HVAD POKKER er meningen med ikke at
> svare under det, du citerer. Læs mere her:

Jeg går ud fra at der skulle så "men" istedet for "med" ...

Det kan godt være jeg skulle klippe det ud som jeg svarer på, men der kan
argumenteres for og imod alt, og jeg forstår ikke helt hvorfor diskussionen
nu skal drejes over på om nu jeg citerer korrekt... Men jeg er tilbøjelig
til at give dig ret i at den måde at citere på er den bedste... Men nægter
at følge det link du sendte til mig, som var det LOVEN... Det er vejledende,
men det står nu een frit for hvordan man svarer... Selvfølgelig står det
også Henrik Enslev frit for om han vil skrive "ved ikke" - men jeg tillod
mig bare at lade ham vide hvor irriterende det er.

Men skal vi ikke lade det ligge? Nu har vi hver især hørt hinandens
meninger, nu kan vi ikke koge mere suppe på den...

/Lasse

Fra : Heidi

Dato : 07-05-02 18:31

"Lasse Vestergaard" <lasse@iloveu.dk> skrev i en meddelelse news:ab34qr$a1u$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> NG, det var måske noget andet ved et stambord på den lokale bar, at
> tilkendegive at dét ved du ikke lige... Men det kommer altså ikke lige os

Ja jeg har tilladt mig at klippe og klistre lidt - men er der i det hele
taget nogen der har set, at Henrik rent faktisk svarer på det første
spørgsmål? Det er nemt at overse, fordi citeringstegnene ikke helt
stemmer, men jeg kan altså ikke helt se hvad der er galt i at svare på
et af spørgsmålene, og fortælle at man ikke kender svaret på det andet.

Men måske er det bare mig der er mærkelig...

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Lars Kvorning

Dato : 04-05-02 16:55

Mit Telmore-SIM-kort rummer 200 numre og vist nok 30 beskeder.

Jeg har ikke lagt mærke til, at telefonen ikke holder strøm så længe, siden
jeg skiftede til Telmore.

Hilsen Lars

Fra : Michael Jensen

Dato : 05-05-02 17:35

"Martin Nielsen" <***m.nielsen@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilke sim-kort bruger telmore? Er det dem med stor hukommelse? og hvad
med
> strømforbruget?

Hej Martin!

Telmore bruger et af de nyeste sim-kort typer, som er 3volst sim-kort, med
ekstra hukommelse i forhold til dem man bruger hos Sonofon og Orange ect.

Hvad angår strømforbrug vil det ikke være forandre hvis du skifter fra
TeleDanmark eller et andet selskab der bruger deres net.

VH

Michael Jensen