F.T.Springerspaniel hvalp
Fra : Henrik Guldborg

Dato : 04-05-02 12:21

1 F.T. Springerspaniels hvalp, tæve sælges

Spambogs ført i DJR

En rigtig god jagthund

Pris 4500 kr

Telefon nr 98841798

Fra : Nyberg

Dato : 06-05-02 19:03

Sådan hund har jeg haft den er god til jagt det vi jeg godt skrive under
på.
Man den kræver plas og tid men så får man også en hund der vil noget der.

jeg har haft så mange godt ture med min så man helt kommer til af savne den
gamle jager men har desvære ikke tid og plas til hund på det plan.

MVH

René

Henrik Guldborg <mette_henrik@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd3c424$0$97279$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : S. E

Dato : 17-05-02 08:33

Hej Henrik

Har forsøgt at maile dig privat - ved ikke om du har modtaget denne mail?
Er muligvis interesseret i tæven, hvis hun ikke allerede er solgt?
Hvad er hendes alder? Hvorfor skal du af med hende?

Mange hilsner
Sharon Elhanati