Nokia 6210 opdatering
Fra : DJ

Dato : 04-05-02 08:22

Hvor ka jeg hente den seneste version af softwaren til min N6210...jeg har
vers. 4.08 (25-10-00 NPE-3). Jeg har datakabel.

Ligeledes hvor findes der en guide til install af software?

-DJ

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 05-05-02 09:10

"DJ" <junkmail2dje@nettaxi.com> skrev i en meddelelse
> Hvor ka jeg hente den seneste version af softwaren til min N6210...jeg har
> vers. 4.08 (25-10-00 NPE-3). Jeg har datakabel.

Hvis den er under 1½ år, så er det gratis på værkstederne.
--

Mvh. Kai Hoffmann
www.hoffmann.cc

Fra : Michael Jensen

Dato : 05-05-02 17:37

> [...]
> vers. 4.08 (25-10-00 NPE-3). Jeg har datakabel.
>
> Ligeledes hvor findes der en guide til install af software?

Hej!

Det er desværre ikke muligt selv at installere ny software på din Nokia6210
mobiltelefon, da det kræver meget mere end et datakabel. Hvis din telefon
stadig er omfattet af en garanti/reklamationsret kan du, hvis der er en fejl
i telefonen, få opdateret softwaren til nyeste version ganske gratis.

Du skal blot kontakte den forhandler der solgte dig telefonen, eller en
anden autoriseret Nokia forhandler.

VH

Michael Jensen

Fra : DJ

Dato : 06-05-02 14:20

Er blevet fortalt at jeg bare skal bruge et flasher cable..det koster ca.
23GBP.
-DJ