Andet multimedie
bentjuul 3670
danmarkskort
Fra : FILIP RAVN

Dato : 03-05-02 19:54

Hej NG

Jeg leder efter et STORT billede af HELE Danmark. Det skal være en rimelig
god opløsning men gerne i gråtoner, og kun som Een enkelt fil.

Er der nogen der kan fortælle hvor jeg finder det?????

Filip

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 07-05-02 19:57

"FILIP RAVN" <filip.ravn@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> god opløsning men gerne i gråtoner, og kun som Een enkelt fil.
>
> Er der nogen der kan fortælle hvor jeg finder det?????

Hejsa.

For et stykke tid siden var der en anden der spurgte om et danmarkskort.
Den gang uploadede jeg et i Illustrator-format til ham., Hvis det er
noget du kan bruge, så ligger det her:
http://medlem.tripodnet.nu/ernyoka4/Dk-jernbaner.zip til (nogenlunde)
fri afbenyttelse

Hilsen