Musiknyheder
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-05-02 23:30

DE FØRENDE MUSIK-SIDER:

Hvis man vil følge med i pladenyheder fra Danmark kender vi nok alle
www.dansktoppen.subnet.dk som hurtigt er ude med de varmeste nyheder om
danske plader. Men hvad nu hvis man er interesseret i at følge med i hvad
der er populærest i Norge og Sverige ?, Jo, det kan man også nemt gøre.
Disse to lande har nemlig også hver sin gode side med musiknyheder, så du
nemt kan se hvad der rører sig i vore nabolande og følge med i hvad der sker
på musikfronten der.
Ligesom www.dansktoppen.subnet.dk er den førende side i Danmark får du
her de førende sider i Norge og Sverige.

NORGE: http://www.nrk.no/dansefot/

SVERIGE: http://fjl.se/

DANMARK: http://dansktoppen.subnet.dk/

Hilsen musik-nyhedsexperten
(som for at bevise sin titel kan fortælle at Klaus og Servants snart er på
gaden med en cd med helt nye numre. desuden venter vi på den nye cd fra Kim
og Hallo. Som expert har jeg en formodning om at den kommer ud til
dansktopfestivalen i Vildsund i juli. Jov-jov.

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 04-05-02 13:24

Under denne rubrik skrev du ikke noget - til gengæld skrev du:

> Hvis man vil følge med i pladenyheder fra Danmark kender vi nok
> alle www.dansktoppen.subnet.dk som hurtigt er ude med de
> varmeste nyheder om danske plader.

Checkede lige siden - ser ud til at du ikke helt har fattet
konceptet: www.dansktoppen.subnet.dk synes kun at have nyheder om
afdankede suppe-steg-is-musikere, der i deres brandert uheldigt er
faldet over en CD-brænder, hvilket herefter går ud over sagesløse
mennesker, som af vanvare kommer til at høre resultatet.

> Men hvad nu hvis man er
> interesseret i at følge med i hvad der er populærest i Norge og
> Sverige ?

Så tager man selvfølgelig til dansebandfestival i det nordligste
Norge - og bliver deroppe.

> Ligesom www.dansktoppen.subnet.dk er den førende side i
> Danmark

.... så er Trabant den førende bil i Europa, Tarm den førende by i
Jylland og Åge den førende ekspert i heavy-rock.

> her de førende sider i Norge og Sverige.
>
> NORGE: http://www.nrk.no/dansefot/
>
> SVERIGE: http://fjl.se/
>
> DANMARK: http://dansktoppen.subnet.dk/

Tak for advarslen - alle 3 adresser er nu spærret på de servere jeg
passer.

Og hvad ville du så sige om musik?

--
B-)

Ting til salg: http://www.go.to/salg
Stop den urimelige afgift på IT-udstyr! http://www.stopcopydan.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-05-02 08:44

"Bjørn Løndahl" <bear@flirt.dk>

> Så tager man selvfølgelig til dansebandfestival i det nordligste
> Norge - og bliver deroppe.

> Og hvad ville du så sige om musik?
(snip)

Jeg bliver lige nødt til at sige det: LOL! Det er et meget gennemført
og konsekvent stykke humor, du leverer, må man sige.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk