Andet multimedie
bentjuul 3670
Render layer i PS 6.0 hvor??
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 03-05-02 20:27

Hej jeg har et meget stort problem med at finde Render layer funktionen i
Photoshop 6.0, og vil høre om i kan hjælpe.

\Jeppe Nørgaard

Fra : Madsen

Dato : 03-05-02 21:05

Jeppe Nørgaard skrev:

> Hej jeg har et meget stort problem med at finde Render layer
> funktionen i Photoshop 6.0, og vil høre om i kan hjælpe.

Det spurgte du også om d. 21/04 og fik dette svar:

Madsen.

Fra : wulff

Dato : 03-05-02 21:09

On Fri, 3 May 2002 21:27:12 +0200, "Jeppe Nørgaard"
<fam.noergaard@xxxtdcadsl.dk> wrote:
>Hej jeg har et meget stort problem med at finde Render layer funktionen i
>Photoshop 6.0, og vil høre om i kan hjælpe.

Tænker du på layer > rasterize > type/layer (som kun virker på
tekst-lag) ?