Marmaris i Tyrkiet
Fra : Peter Myrup

Dato : 03-05-02 17:35

Hejsa

Jeg skal til Marmaris i Tyrkiet i sommerferien. Jeg skal bo i
lejlighedskomplekset "New Basak".
Er der nogen der kender det?
Hvordan er der i Marmaris?
Er der noget man SKAL se / gøre?

På forhånd tak

__________________________________________________________________ Peter
Myrup Mr ICQ#: 96074473 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : Sten Bang-Christense~

Dato : 13-05-02 09:24

Hej,

Kender ikke "New Basak", har været i Marmaris for 3 år siden, det er såmænd
en hyggelig lille by, selvfølgelig meget turistpræget, men det er jo hvad
man kan forvente.

De har et ret speciel "markeds-område" som er meget interessant, nærmest en
labyrint af små stræder - overdækket så vidt jeg husker - det skal ses,
ellers husker jeg ikke lige - byen er lille, så du/I vil nemt kunne finde ud
af hvad der er at se, check evt. www.tyrkieteksperten.dk - de har en rimelig
god gennemgang af deres destinationer...

mvh
Sten

Fra : Simon H. Pedersen

Dato : 17-05-02 09:37

"Peter Myrup" <peterm@it.dk> wrote in

Hej Peter

> Jeg skal til Marmaris i Tyrkiet i sommerferien. Jeg skal bo i
> lejlighedskomplekset "New Basak".
> Er der nogen der kender det?
> Hvordan er der i Marmaris?
> Er der noget man SKAL se / gøre?

Marmaris er desværre ikke så spændende en by. De omkringliggende strande
er heller ikke meget at råbe hurra for.

Du vil dog sikkert få særdeles stor glæde af en bustur til "Efesus" - en
tusindår gammel ruinby. Kæmpemæssige bygningsværker - bl.a et amfi-
teater.

Endvidere kan de anbefales at tage på en bådtur til "Turtle Beach" og op
ad floden derved.

En dag på scooter kan også anbefales. Lej en scooter eller en lille
motorcykel og kør op i bjergene.

God ferie.

--
Mvh. Simon Pedersen