E-Mail
webnoob 5265
HJÆLP, dele inbakke på 2 pc'ere på netværk
Fra : - jørn -

Dato : 03-05-02 17:29

Jeg har nu ledt og ledt, men uden held. Så nu håber jeg der findes et par
stjerner her som kan hjælpe. Jeg har et lille hjemmenetværk, med to pc'ere
og een mailboks hos min ISP. Den ene PC henter mails ned fra min ISP, men
jeg vil gerne fra min laptop som også er på netærket kunne accesse samme
mails. Jeg har prøvet at tilføje .pst filen på laptopen men kun een bruger
kan have denne åbent ad gangen.

Så jeg er uden idéer, jeg ønsker jo ikke at hente mails ned to gange og så
kan jeg desuden ikke se hvilke af mine nye mails min kone evt. har svaret
på???

Any help ønsket.....

pft.
Jørn