CS kører langsomt som ind i helv....
Fra : Øistein wind

Dato : 03-05-02 17:29

Ja, så har jeg fået et mærkeligt problem med cs. jeg har en teledanmark adsl
256/128 forbindelse, men stadigvæk får jeg nogle gange ping tider på 4000!!
og den kommer aldrig under 300, når jeg spiller cs på nettet. Nogen der har
oplevet det samme? eller ved hvad der kan være galt?
Hilsen Øistein

Fra : Nano**

Dato : 03-05-02 17:31

"Øistein wind" <oistein.wind@gmx.net> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> oplevet det samme? eller ved hvad der kan være galt?

spiller du på danske servere? prøv det helst en lokal netcaté e.lign.

Fra : PH

Dato : 04-05-02 09:23

"Nano**" <nano@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 4000!!
> har
> >
> spiller du på danske servere? prøv det helst en lokal netcaté e.lign.

Og husk at lukke alle andre programmer der også bruger nettet (Kazaa eller
lign.)

Fra : Henrik Dissing

Dato : 04-05-02 12:59

On Fri, 3 May 2002 18:29:28 +0200, Øistein wind wrote:

> [...]
>og den kommer aldrig under 300, når jeg spiller cs på nettet. Nogen der har
>oplevet det samme? eller ved hvad der kan være galt?

TeleDanmark Bredbånd har haft tekniske problemer i flere dage. Det er nok
"bare" det du oplever.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Tiger88

Dato : 08-05-02 14:26

Henrik Dissing <hendis@tdcadsl.dk> wrote in message news:<e3j7ducllp9m2jq49t1sulsc1990gf4ubm@4ax.com>...

> TeleDanmark Bredbånd har haft tekniske problemer i flere dage. Det er nok
> "bare" det du oplever.
>
> Venlig hilsen
> Henrik Dissing

I flere dage?????