ET BRÆNDENDE ØNSKE OM EN KOLONIHAVE:::::
Fra : Lars Vestman

Dato : 03-05-02 16:38

Jeg længes efter at få jord under neglene og have den simple nydelse
at se planter spire og gro-men jeg bor på Frederiksberg i en
treværelses uden en altan, og med lange udsigter til en have jeg kan
kalde min egen. Derfor kunne det være en perfekt løsning med en
kolonihave- så nu kommer spørgsmålet- hvilke erfaringer har I andre
med at få fat i en eftertragtet kolonihave?

Fra : S. B.

Dato : 06-05-02 13:55

> [...]
> kolonihave- så nu kommer spørgsmålet- hvilke erfaringer har I andre
> med at få fat i en eftertragtet kolonihave?

Bare en kort bemærkning.
Din capslock sidder fast i din subject linie, indlever dit keyboard til
reparation.
Der ud over bliver det betragtet som at råbe, når man skriver med store
bogstaver, og det gør, at det ikke er sikkert folk gider svare dig, da det
ser irriterende ud i manges øjne, også mine.

Søren

Fra : mariette

Dato : 03-07-02 11:56

Jeg ønskede mig også brændende en kolonihave, og var specielt
interesseret i en bestemt haveforening, som ligger meget tæt på vores
lejlighed, og helt ned til en naturskøn sø. Jeg forsøgte at blive
skrevet på venteliste, men en sådan eksisterer ikke, og det var jeg
egentlig glad for, da der jo typisk er flere års ventetid. Hele
efteråret og vinteren, satte jeg jævnligt opslag op i haven, og tjekkede
Den Blå Avis dagligt. Jeg var ude at se på flere haver (fundet i den blå
avis), men de lå alle for tæt på befærdede veje. Efter næsten at have
opgivet en have i denne sæson (haverne handles mest i foråret), satte
jeg en annonce i den blå avis, og efter 2 uger var der gevindst. Nu er
jeg den lykkelige ejer af en kolonihave som er meget federe en hvad jeg
turde drømme om. Mine opslag havde også virket hvis ikke de var blevet
revet ned lige den dag hvor sælgeren tjekkede..

http://www.kandu.dk/