Myrer
Fra : Margit

Dato : 03-05-02 16:30

Mon nogen har et godt råd mod myrer.
Det vrimler både ude og inde, selv om
vi har vandet langs soklen med gift, sat
lokkedåser og strøet kanel.
Mvh. Margit

Fra : Lisbeth Pedersen

Dato : 03-05-02 17:44

Hej
Da mine forældre havde myrer var de under terassen som lå lige op til stuen.
De gjorde også alt muligt men det eneste der hjalp var at hive terassen op
og ødelægge deres gange og bo og sprøjte med gift lige ned i gangene. De har
ikke myrer mere og får det sjældent og de få der kommer kan en lokkedåse
klare.
VH LKP

Margit <saaj@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cd2ace8$0$18610$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Bente Holm Nielsen

Dato : 05-05-02 12:07

Jeg spurgte ovenfor om jordbier og fik det råd at søge på google. Det
gjorde jeg og har haft stor glæde af det. Jeg har nu sendt en mail til
http://www.dkss.dk/ som jeg syntes så ud til at være et fornuftigt firma
- ikke pga jordbier, men pga min gamle mors gamle hus, der nok kunne
trænge til et eftersyn. På linket står der også om myrer.
Venlig hilsen
Bente

Fra : kamik

Dato : 09-05-02 23:02

"Margit" skrev d. 03-05-02 16:30 dette indlæg :

> Mon nogen har et godt råd mod myrer.
> Det vrimler både ude og inde, selv om
> vi har vandet langs soklen med gift, sat
> [...]
prøv at opløse noget gær eller bagepulver sammen med honning i noget
varmt vand. Hæld blandingen ud hvor du ser myrene. Det er meningen at de
små uhyrer skal spise blandingen, herefter skulle de gerne "eksplodere"
eller ihvertfald få øddelagt deres maver så de dø. Måske en lidt barsk
metode, men den har hjulpet en del på mit problem.
mvh Eva

http://www.kandu.dk/