Andet multimedie
komprimereing eller hvad ??
Fra : Jeppe Nørgaard

Dato : 03-05-02 16:29

Hej jeg sad og øvede mig i Photoshop da jeg opdagede at mit stykke grafik
skulle fylde rigtig meget eller være i .psd format for at grafiken skulle
have en ordenlig kvalitet men da jeg ikke mener at man bruger psd formateer
på nettet.
I kan se hvad jeg mener på
http://www.teamphotoshop.com/photoshop/tutorials/techniques/texture1/texture
1.php

\Jeppe Nørgaard

Fra : wulff

Dato : 03-05-02 17:22

On Fri, 3 May 2002 17:29:02 +0200, "Jeppe Nørgaard"
<fam.noergaard@xxxtdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>have en ordenlig kvalitet men da jeg ikke mener at man bruger psd formateer

*host* jpg *host* (som sjovt nok også er det format, der bliver brugt
i tutorial'en )