SMS ??
Fra : Jakob

Dato : 03-05-02 12:07

Jeg kan ikke få min nye T65 til at sende SMS. Jeg gør som følger:

- Åbner Meddelelse
- SMS
- Skriv ny
- Skriver beskeden og trykker på YES
- Så spørger den "E-mail-gateways" "Tilføj ny ?". Her ville jeg gerne, at
man blot skulle skrive det nr. den skulle sendes til.

Hvad er en e-mail-gateway, og er der en venlig sjæl der vil fortælle mig
tydeligt, hvordan jeg sender en SMS. ? Og hvad med e-mail funktionen,
hvordan skal det sættes op.

Til orientering kan jeg oplyse, at jeg har GRPS abonnement, og det fungerer
fint.

Mvh
Jakob

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 03-05-02 12:48

> er der en venlig sjæl der vil fortælle mig tydeligt, hvordan jeg sender en
> SMS.

Prøv lige flg:

Meddelelser >> Muligheder >> Meddelelsestype >> Indstil Standard >> Tekst

Og prøv så at sende igen.

--
Michael
http://www.vitsms.tk - GRATIS, daglige vittigheder på din mobil....!

Fra : Jakob

Dato : 04-05-02 09:15

Tak, det var lige det der skulle til, nu virker det

Jakob

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 03-05-02 21:57

Hej

"Jakob" <cjb.vl@get2net.dk> wrote:

>Jeg kan ikke få min nye T65 til at sende SMS.

Har du husket at lægge din operatørs SMS centrals (gateway) nummer ind ?
- Det gøres blot een gang ved konfigurering af telefonen.

Du skriver ikke hvilken operatør du bruger, så jeg kan ikke hjælpe dig
med nummeret, men kig hos din operatør, eller på www.mobilsiden.dk der
finder du numrere for samtlige opt.

--
M.v.h. Ole®