Stilstandsforsikring - hvor, hos hvem?
Fra : Jørgen Winther

Dato : 03-05-02 12:09

Hvor kan man få forsikret mc'en, indtil den får nummerplade på?

En rundringning til 5 - 6 selskaber viser, at de enten ikke vil, eller at de
ikke forstår problematikken!

Men nogle af jer har da gjort det, så det må kunne lade sig gøre!

Hvem kan hjælpe?

--
Jørgen

Fra : Frank

Dato : 03-05-02 12:52

For et par år siden gjorde jeg det hos Alm. Brand for ca. 1600,- årligt. Det
var under erhverv - dog uden at jeg er selvstændig.

Da jeg så fik plader på dyret fik jeg halvdelen af de 1600,- tilbage da der
kun var gået et halvt år. Det tvivler jeg så på du kan hvis du tegner kasko
i et andet selskab.

/Frank
CBR600

Fra : Jørgen Winther

Dato : 03-05-02 13:38

"Frank" <frankwodstrupsletmig@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
der
> kun var gået et halvt år. Det tvivler jeg så på du kan hvis du tegner

Nu har jeg fået et tilbud fra Alm. Brand. De kunne ikke klare lige dét
problem, men ellers var tilbuddet da meget fornuftigt.

Men sikke et cirkus at ringe rundt til 6 - 7 selskaber og få stukket priser
ud fra 6.000 til 39.000! Og nogle selskaber ville have mange andre
forsikringer, for overhovedet at ville tegne den. Andre slet ingen...

--
Jørgen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-05-02 13:27

Tryg har også kunnet, om de stadig kan ved jeg ikke.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Lars Nielsen

Dato : 03-05-02 21:54

"Jørgen Winther" <jwi@condia.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man få forsikret mc'en, indtil den får nummerplade på?
>
> En rundringning til 5 - 6 selskaber viser, at de enten ikke vil, eller at
de
> ikke forstår problematikken!

- Tryg gør... - Men aner ikk' om det kræver, at cyklen _har_ været
registreret eller ej..
Man får da ihvertfald fradrag for de måneder om året, hvor man ikke kører på
den ( Læs: indleverer nummerpladerne )

MVH RadioMan