Arkiverede mails væk ?
Fra : Lasse

Dato : 03-05-02 12:09

Hej
Er der nogen der ved hvordan jeg finder mine gamle mail, som nok er
arkiveret automatisk af Outlook.

Hvis jeg går i sent mappen, så kan jeg kun finde dem for den seneste måned.

Bruger Outlook 2000

Fra : JSC

Dato : 03-05-02 18:18

"Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> arkiveret automatisk af Outlook.
>
> Hvis jeg går i sent mappen, så kan jeg kun finde dem for den seneste

Hej Lasse

Prøv at se i indstillinger, Andet og punktet Autoarkivar. Her kan du se
stien til den fil, hvor de er lagret.
--
Mvh/Regards
Jan Skov

Fra : Lasse

Dato : 03-05-02 19:50

> Prøv at se i indstillinger, Andet og punktet Autoarkivar. Her kan du se
> stien til den fil, hvor de er lagret.

OK, men hvad åbner jeg dem med ??
Kan jeg ikke få en oversigt, og udvælge hvilke jeg vil åbne ?

Fra : JSC

Dato : 04-05-02 08:37

> OK, men hvad åbner jeg dem med ??
> Kan jeg ikke få en oversigt, og udvælge hvilke jeg vil åbne ?

Du kan gå op i Filer, Åbn => Privatmappefil (pst).
Så har du åbnet to .pst filer på en gang - din 'rigtige' og de arkiverede.

Fra : Lasse

Dato : 04-05-02 20:33

> Du kan gå op i Filer, Åbn => Privatmappefil (pst).
> Så har du åbnet to .pst filer på en gang - din 'rigtige' og de arkiverede.

Tak for hjælpen, det var det der skulle til....

Fra : JSC

Dato : 01-05-02 20:46

> Tak for hjælpen, det var det der skulle til....

Selv tak!
/Jan