Forskellen på en GSX600FY og en GSX600FK1.~
Fra : Preben

Dato : 03-05-02 10:13

Hej NG'er

Hvad er forskellen på en GSX600FY og en GSX600FK1..? Jeg kan simpelthen ikke
se i nogen
brochure eller andre steder hvad forskellen er, men FY'en koster 89.995 og
FK1'en koster 92.995...
Men hvad er forskellen..?

Mvh
Preben Knudsen

Fra : Janus

Dato : 03-05-02 10:34

hurtig surfen på reinhardt's hjemmeside gav følgende resultat

GSX600FK1 har samme køreegenskaber og teknisk specifikationer som GSX600FY,
men denne 2001 model byder på nye frække farver der fremhæver det
bemærkelsesværdige design

Janus