Er der virkelig ikke NG i Outlook 2000 ???
Fra : _ cjt

Dato : 02-05-02 08:45

Er lige skiftet fra OE til Outlook 2000!
Er der virkelig ikke NG i Outlook 2000 ???

Hilsen Carsten

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 03-05-02 11:16

"_ cjt" <cajuth@worldonline.dk> skrev:

> Er lige skiftet fra OE til Outlook 2000!
> Er der virkelig ikke NG i Outlook 2000 ???

Nej - Outlook benytter OE til nyhedsgrupper.

--
Jens G.

Fra : _ cjt

Dato : 06-05-02 11:02

Skal man så skifte program - eller sætter man Outlook op til aut. at bruge
OE til NG ????

--
Best regards
Mange hilsner fra

DK-2630 Taastrup
e-mail: cajuth@worldonline.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-05-02 13:01

"_ cjt" <cajuth@worldonline.dk> skrev:

> Skal man så skifte program - eller sætter man Outlook op til
> aut. at bruge OE til NG ????

Det sker helt automatisk. Man kan vælge et alternativt program i
kontrolpanelet "Internetindstillinger", fanebladet "programmer" -
men det kræver at programmet er registreret så MS kan finde det.
Hvis man ikke ændrer noget vil et valg af "Læs nyheder" fra IE
eller Outlook åbne OE.

--
Jens

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 06-05-02 16:55

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:

> Hvis man ikke ændrer noget vil et valg af "Læs nyheder" fra IE
> eller Outlook åbne OE.

Man skal passe på med ikke forveksle "Discuss" i ikonlinien med
Explorer baren "Discussions" i bunden af IE 6 (en funktion som findes
på MS-Portal Server)
--
Fix Outlook Express 5.*:

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-05-02 22:15

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> skrev:

> Man skal passe på med ikke forveksle "Discuss" i ikonlinien

Der ikke har noget med usenet at gøre.

> med Explorer baren "Discussions" i bunden af IE 6

Som er hvad?

> (en funktion som findes på MS-Portal Server)

Kan man bruge det til usenetlæsning?

Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan Discuss el. Discussions kan
forveksles med Read News.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 06-05-02 23:16

> Der ikke har noget med usenet at gøre.

Jeg går i seng nu, har været alt for tidligt oppe. De to ting jeg om-
talte er den samme ting.

> Som er hvad?

Man kan bruge det til at diskutere det man ser i browseren, andre kan
senere, med en kompatibel browser, se hvad der er skrevet og deltage i
lystighederne.

Et web-diskussionsfora, kan man vel kalde det, i forbindelse med doku-
menthåndtering.

Der er en animeret grafik som viser ideen her:

> Kan man bruge det til usenetlæsning?

Det skulle ikke undre mig om det skulle kunne lade sig gøre at bruge
det til det, alt andet lige vil det nok være forfærdelig ressource-
krævende og derfor bims at lave, så det gør MS nok engang.

> Jeg kan ikke umiddelbart se hvordan Discuss el. Discussions kan
> forveksles med Read News.

Det kan jeg heller ikke, jeg var distraheret i gerningsøjeblikket.
--
Fix Outlook Express 5.*: