Den er blevet underlig
Fra : Occisor

Dato : 03-05-02 08:24

Min hot50 er blevet lidt underlig her på det sidste :( den laver sådan
nogle små hop/ryk der mest af alt føles som om der sidder et eller andet
fast i en rille i hjulet, men det kan det ikke være for den gør det når
den står på støttefoden, men ikke når den bare køre i tomgang.

PS: jeg har efterhånden skiftet alle lejerne i gearkassen...

er der nogen der har en ide til hvad det så kan være, hvis i har THEN
PLEASE TELL ME
Forhånd THX

Fra : Camilla Reib

Dato : 08-05-02 21:25

Min hot50 gjorde det samme, og det viste sig at nogle små tapper nede på
koblingen havde boret sig igennem jernet 2 steder... Jeg har hørt det er en
anerkendt fejl på disse typer...!?
Vi drejede simpelthen koblingslåget ½ omgang, så kan den få lov at slide et
andet sted...

-Camilla.