Oh yess
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-05-02 07:41

Efter mere end 4½ måneds venten er det sket. Som altid blev jomfru-
turen hjem foretaget i regnvejr :-/

Kai
--
Yamaha YZF-R1 '02 blå/sort
Polini DB911 6.2hp

Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-05-02 07:55

> Efter mere end 4½ måneds venten er det sket. Som altid blev jomfru-
> turen hjem foretaget i regnvejr :-/

som at blive døbt på ny ?!

mvh
Thomas Jensen
XJ600s div ´96

Fra : Charlotte Grosen

Dato : 03-05-02 09:20

-Stort tillykke Får vi den mon at se på Anderstorp???

-Charlotte

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-05-02 08:47

Charlotte Grosen <charlotte.grosen@femina.dk> writes:

> -Stort tillykke Får vi den mon at se på Anderstorp???

Jeps. Det er den eller Volvo'en

Jeg tror nok også jeg tar' Polini'en med bare for sjov.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Kenneth S

Dato : 03-05-02 16:37

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message

> Efter mere end 4½ måneds venten er det sket. Som altid blev jomfru-
> [...]

Tillykke Kai (..men det ved du jo godt

Det kan være jeg lige smutter forbi DTU på søndag (..hvis det er godt vejr),
jeg kommer jo nordfra og det lader jo til i har en hyggelig rute derned...

Kenneth ...R1-ejer en dag før Kai

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-05-02 07:16

"Kenneth S" <kso@REMOVE_THISkrak.dk> writes:

> Det kan være jeg lige smutter forbi DTU på søndag (..hvis det er godt vejr),

Vejret bliver godt har de lige sagt i radioen, så på med dragten osv...

> jeg kommer jo nordfra og det lader jo til i har en hyggelig rute derned...

Jeg har fået kontraordre (jeg huskede galt): vi kører direkte ned til
Malerklemmen, men de små veje hjem. Afgang stadig kl 12 fra DTU /
studenterpladsen.

> Kenneth ...R1-ejer en dag før Kai

*skumle*

Jeg har iøvrigt overvejet at sende en fax til Yamaha: "Yamaha, alt er
tilgivet: R1 rules!"

Kai

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 05-05-02 08:46

> Jeg har iøvrigt overvejet at sende en fax til Yamaha: "Yamaha, alt er
> tilgivet: R1 rules!"
>
> Kai

Jah, jeg er også OVENUD tilfreds, jeg har aldrig fået så meget føling med en
cykel så hurtigt..

...så der kan jeg kun være enig.

Kenneth

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-05-02 12:18

On 03 May 2002 08:41:22 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@vitesse.com> wrote:

Hej Kai.

>Efter mere end 4½ måneds venten er det sket. Som altid blev jomfru-
>turen hjem foretaget i regnvejr :-/

Tillykke med R1'eren.
Du er en heldig rad

Men den med Polini'en forstår jeg ikke rigtigt ?
Hvordan hulen bliver du foldet sammen til sådan en ?
Og hvis endelig: Hvorledes bærer du dig ad med at høre noget når
knæene lukker for ørene

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 05-05-02 22:40

Hej Steen,

Steen Gruby <oz9zi@gruby.dk> writes:

> Tillykke med R1'eren.
> Du er en heldig rad
>
> Men den med Polini'en forstår jeg ikke rigtigt ?
> Hvordan hulen bliver du foldet sammen til sådan en ?

Se det kan jeg give dig en demonstration af, hvis du fiser ud til
Albertslund gokartbane (Albertslund "motorcenter") imorgen mandag. Vi
(www.iltempogigante.dk) kørere derude fra 20:00-21:30 hver mandag.

> Og hvis endelig: Hvorledes bærer du dig ad med at høre noget når
> knæene lukker for ørene

Man behøver ikke at kunne høre noget når man kører ræs

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini DB911 6.2hp (hvid)

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-05-02 23:02

On 05 May 2002 23:40:08 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@vitesse.com> wrote:

Hej Kai.

>Se det kan jeg give dig en demonstration af, hvis du fiser ud til
>Albertslund gokartbane (Albertslund "motorcenter") imorgen mandag. Vi
>(www.iltempogigante.dk) kørere derude fra 20:00-21:30 hver mandag.

Hvad er adressen - Det lyder næsten for sjovt til at jeg ikke vil
opleve det

>Man behøver ikke at kunne høre noget når man kører ræs

Een grund mere ))

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : Steen Gruby

Dato : 05-05-02 23:22

On Mon, 06 May 2002 00:01:44 +0200, Steen Gruby
<oz9zi@(no_spam)gruby.dk> wrote:

Hej Kai

>Hvad er adressen - Det lyder næsten for sjovt til at jeg ikke vil
>opleve det

Har fundet det.
Vi ses

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
oz9zi@(no.spam)gruby.dk
www.gruby.dk

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 06-05-02 16:46

> [...]
>
> Se det kan jeg give dig en demonstration af, hvis du fiser ud til
> Albertslund gokartbane (Albertslund "motorcenter") imorgen mandag. Vi

Jeg går ud fra det er det her sted ?
http://www.kart-race.dk/pages/hvemhvadhvor.html

Det må jeg da se !

Vi ses derude
MVH Rune 2 meter manden

Fra : Sonny Toft

Dato : 06-05-02 12:33

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message

> Efter mere end 4½ måneds venten er det sket. Som altid blev jomfru-
> turen hjem foretaget i regnvejr :-/

Jamen Tilykke Tilykke.
Ja den køre som en drøm sådan en.
Jeg fik min 01.05.02 ( det må jo være før dig og Kenneth ) også i regnvejr.

Mvh

Sonny Toft - R1'2002 Grå/Sort med 990km på klokken, 1Mm service imorgen, så
den burde var klar til weekenden.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 06-05-02 14:22

"Sonny Toft" <sot@eci.dk> writes:

> "Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message

> Jamen Tilykke Tilykke.

Tak tak.

> Ja den køre som en drøm sådan en.

Specielt i tørvejr.

> [...]
>
> Mvh
>
> Sonny Toft - R1'2002 Grå/Sort med 990km på klokken, 1Mm service imorgen, så

Kenneth fik faktisk sin 25.04.02 - og hans havde kørt >1000km allerede
igår. Jeg håber at få passeret de 1000km senest fredag, så jeg kan få
skiftet olie og filter inden Mestersvinger på lørdag.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Kenneth S

Dato : 06-05-02 19:32

> [...]

> igår. Jeg håber at få passeret de 1000km senest fredag, så jeg kan få
> skiftet olie og filter inden Mestersvinger på lørdag.

1600+ nu..

Det var jo godt vejr i dag (mandag)

Kenneth