Usynligt 100 MBit netværkskort ??!!
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-05-02 06:38

Efter at have installeret et 100 MBit netværkskort (mangen til dem jeg
har installeret i 3 - 4 andre Mac'er nu), så er det der ikke. Det er der
i Apple System Profileren, en ikke i AppleTalk og TCP/IP men der gjorde
det alligevel i går efter en Indexing ved midnatstid.

Glad som jeg var startede jeg IE 5.1 og så satte den sig fast. Efter
genstart var den væk igen.

Jeg har installeret Realtek driveren op til flere gange.

Kortet sidder i en beige G3 266 MT og der er Mac OS 9.1 US på den.

Wierd ?1

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-05-02 06:45

> [...]
>
> Jeg har installeret Realtek driveren op til flere gange.
>
> Kortet sidder i en beige G3 266 MT og der er Mac OS 9.1 US på den.

Det mest mærkelige er at kortets lampe lyser fint og på switchen lyser
100 MBit lampen også, men der står ikke Ethernet Slot C1 i Apple talk -
kun det der plejer.

Fra : Morten Reippuert

Dato : 03-05-02 06:57

In article <1fblk4r.tb47vs1hxk4jkN%jesper@gylling.net>,
jesper@gylling.net ([2900] Jesper Haaber Gylling) wrote:

> Det mest mærkelige er at kortets lampe lyser fint og på switchen lyser
> 100 MBit lampen også, men der står ikke Ethernet Slot C1 i Apple talk -
> kun det der plejer.

vds localtalk?

Fra : Martin Edlich

Dato : 03-05-02 07:05

> [...]

> Det mest mærkelige er at kortets lampe lyser fint og på switchen lyser
> 100 MBit lampen også, men der står ikke Ethernet Slot C1 i Apple talk -

Prøv at leg lidt med CUDA'en.

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 03-05-02 08:07

Okay, og hvad var det nu lige CUDA'en er? for ting.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 03-05-02 12:42

Thomas Nielsen <thomas.h.nielsen@get2net.dk> wrote:

> Okay, og hvad var det nu lige CUDA'en er? for ting.

En chip på motherboardet som engang imellem har brug for at blive reset
og derfor har en resetknap.
--
Michael Tysk-Andersen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 03-05-02 17:13

> Prøv at leg lidt med CUDA'en.

Det var ikke nødvendigt. Efter at have flyttet kortet til B1 slottet, så
virker det perfekt. C1 slottet var åbenbart i dårligt humør.