Sailor
Fra : Gert Vest

Dato : 03-05-02 01:57

Hej alle !

Gruppen Sailor (dem med Girls, Girls, Girls og A glass of champange) lavede
en melodi hvor de synger om Panama.
Hedder denne melodi Panama ? Jeg har søgt lidt på nettet og fundet deres
greatest hits, der er ikke nogen melodi i mellem som hed Panama, så nu er
jeg i tvivl om titlen. Det var da en rimelig succes de havde med den sang.
Nogen kendere her ?

Gert Vest

Fra : Torben Larsen

Dato : 03-05-02 06:30

"Gert Vest" <post@gertvest.dk> wrote in message
> [...]
> jeg i tvivl om titlen. Det var da en rimelig succes de havde med den sang.

Kender er jeg ikke, men en Googlesøgning på "Sailor Panama" uden
citationstegn gav følgende:
Som B-side til 'A Glass Of Champagne" ligger nummeret Panama, mon ikke det
er det ?!
Se covers her:
http://home.t-online.de/home/marinero/singles.htm
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Gert Vest

Dato : 03-05-02 17:35

Tak

GV

Fra : Max

Dato : 03-05-02 16:10

Hej Gert

> Gruppen Sailor (dem med Girls, Girls, Girls og A glass of champange) lavede
> en melodi hvor de synger om Panama.

Numret hedder Panama og det er nummer 3 på side 2 af deres
anden LP "Trouble" som blev udgivet i 1975.

Mvh Max

Fra : Gert Vest

Dato : 03-05-02 17:35

Tak.