Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
NVidia Detonator XP 29.11
Fra : Óðin

Dato : 03-05-02 01:42

http://www.nvchips-fr.com/download/downloads.php?Category=10

Endnu er der ikke en refr. komp., men jeg bruger faktisk slet ikke
refreshratefixlængere, efter jeg fik det lille program der hedder MultiRes,
som også kan downloades fra http://www.nvchips-fr.com/download

Fra : jensen

Dato : 03-05-02 09:36

"Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Endnu er der ikke en refr. komp., men jeg bruger faktisk slet ikke
> refreshratefixlængere, efter jeg fik det lille program der hedder

ja det virker godtnok , men hvis du køre win xp i 1280/1024 85hz og du
spiller i 1024/768 , virker det ike i spil

jensen

Fra : Chipmand

Dato : 03-05-02 23:33

On Fri, 3 May 2002 10:36:11 +0200, "jensen" <rail@pc.dk> wrote:

> [...]
>

>ja det virker godtnok , men hvis du køre win xp i 1280/1024 85hz og du
>spiller i 1024/768 , virker det ike i spil

Jeg henter altid de nvidia filer jeg skal bruge på dette link. Der er
også en del andre ting til evt tweak af nvidia under Xp

http://www.tweak.dk/nvidia.php

Nvidia driverne til XP på dette link er oppe på version 29.20 ligenu

mvh
Chipmand

Fra : Óðin

Dato : 04-05-02 00:55

"jensen" <rail@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "Óðin" <grynheim@online.no> skrev i en meddelelse

> MultiRes,
>

> ja det virker godtnok , men hvis du køre win xp i 1280/1024 85hz og du
> spiller i 1024/768 , virker det ike i spil

Det gør det da. Du skal bare vælge "lock refreshrates", som jeg har skrevet.
Først skal du have sat skærmen til 1024x768 og så vælge den refreshrate du
vil spille med. Så husker programmet det. Akkurat ligesom med de gamle
NVidiadrivere.

Fra : Óðin

Dato : 04-05-02 00:57

> [...]
> Først skal du have sat skærmen til 1024x768 og så vælge den refreshrate du
> vil spille med. Så husker programmet det. Akkurat ligesom med de gamle

Du behøver endda ikke geninstallere programmet efter du har skiftet nye
drivere, som med nvidia refreshratefix. Indstillingerne er der stadigvæk
efter driverskift.

Fra : Lilo

Dato : 04-05-02 02:44

"Óðin" <grynheim@online.no> wrote in message news:aav842$hia$1@sunsite.dk...

Det gør det da. Du skal bare vælge "lock refreshrates", som jeg har
> skrevet.
Hvorfor siger 3DMark2001 så at testen er lavet med 60hz, selv om jeg har valgt 85hz
i MultiRes, jeg har brugt de indstillinger du angiver ?Jeg bruger NVidia 29.11.

/ Lilo

Fra : Óðin

Dato : 04-05-02 06:58

> [...]
valgt 85hz
> i MultiRes, jeg har brugt de indstillinger du angiver ?Jeg bruger NVidia

Hvis ikke du kan se forskel på 60 Hz og 85 Hz, så er der jo ingen grund til
at bruge refreshfix ?! 60 Hz flimrer helt vildt. Og hvor er det lige, at
3DMark skriver refreshraten henne ?

Fra : Lilo

Dato : 04-05-02 17:11

"Óðin" <grynheim@online.no> wrote in message news:aavt9e$e9b$1@sunsite.dk...

> [...]
> at bruge refreshfix ?! 60 Hz flimrer helt vildt. Og hvor er det lige, at
Det kan du se efter du har kørt testen -klik på "show details" ,hvis der står
"Refresh rate =default er alt OK men ikke hvis der står 60hz.Og min skærm flimrer
ikke vildt, selv ved 60hz ,men i længden bliver det trættende for øjene !
Men det hele er sådan set også en ligegyldig diskusion da der er blevet postet en
link til et program der klarer ALLE Nvidia drivers uden de er refresh kompatible.

Fra : Martin K

Dato : 03-05-02 09:12

Óðin wrote:
> [...]
>
> Endnu er der ikke en refr. komp., men jeg bruger faktisk slet ikke
> refreshratefixlængere, efter jeg fik det lille program der hedder

Nu aner jeg intet om hvad alt det franske overhovedet betyder... men hvad
gør dette program/util?

--
Martin K

Fra : Óðin

Dato : 03-05-02 09:16

Fra : jensen

Dato : 03-05-02 09:20

> "Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse

de link virker ikke

jensen

Fra : Martin K

Dato : 06-05-02 08:55

Nu virker det sq. Fantastisk util... tak for tippet!

--
Martin K