Min far har en svulst i tarmen!
Fra : Anonym

Dato : 02-05-02 22:33

Min far har en svulst i tarmen (endetarmen)

Det er måske naivt at skrive, men jeg har lige fået beskeden idag!
Tankerne suser rundt i hovedet på mig og man er villig til at prøve alt...
Tanker kommer også hen på alternativ behandling. Vi ved ikke om den er god-
eller ondartet, men alt tyder på sidstnævnte

Er der nogen der har erfaringer med healere o.lign., med hensyn til dette?
Jeg ønsker gerne erfaringer, og evt. navne og tlf.nr. på disse!

--
Anonym (endnu)
Sjælland

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 02-05-02 22:37

"Anonym" <zeeth2001@hotamil.com> wrote in message
> [...]
>
> Er der nogen der har erfaringer med healere o.lign., med hensyn til dette?
> Jeg ønsker gerne erfaringer, og evt. navne og tlf.nr. på disse!

jeg kan ikke give dig navnet på healere eller lignende men jeg kan henvise
dig til flere steder der beskriver hvad konsekvenserne ved et operativt
indgreb er....
det ivl jeg dog ikke gøre medmindre du ønsker det... idet jeg godt kan
forsstå du vil prøve alt.......
men husk på at på et eller andet tidspunkt må man også erkende at det er tid
til at stoppe op og søge hjælp i de "almindelige" kanaler..... men de
alternative er der stadig til at støtte op omkring...

--
knus sabina

Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk
Spændende?? Vi kan altid bruge nye skribenter
send os en linie og lad os se hvad vi kan finde ud af.

Fra : Andersson

Dato : 03-05-02 22:30

"Anonym" <zeeth2001@hotamil.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tankerne suser rundt i hovedet på mig og man er villig til at prøve alt...
> Tanker kommer også hen på alternativ behandling.
klip.......

Hej Anonyme

Det vigtigste er nok at du lige får talt med farmand... er han overhovdet
til alternativ behandling..?? Har prøvet det med en svigermor, vi lavede
bare livet mere surt for hende, fordi hun ville leve som hun altid havde
gjort..
Jeg kender en healer som flere gange har haft kunder som har fået et
gavekort.. DVS et print af hendes hjemmeside og så pengene og der har været
enkelte der aldrig er mødt op..
.... og så har i jo endnu ikke fået besked om den er godartet..

Held og lykke

Andy