Brændestabling i kuber - Gratis kursus !! ~
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 02-05-02 22:36

Hvis der er nogen der vil have et lynkursus i brændestabling i kuber, så
sker det hos mig i næste weekend.

Der ligger ca. 20 rummeter flækket bøg og fylder i haven - så det er bare at
møde op.

mvh
Bendt

(det er da et forsøg værd

Fra : Mogens

Dato : 02-05-02 23:22

Ih tak. Hvad får vi for det ?

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-05-02 20:46

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Ih tak. Hvad får vi for det ?

en sildemad og en snaps skulle vi nok kunne finde ud af !

mvh
Bendt

Fra : M@rk

Dato : 03-05-02 07:56

Thu, 2 May 2002 23:36:27 +0200, berigede "Bendt Rasmussen"
<razz2@post.tele.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvis der er nogen der vil have et lynkursus i brændestabling i kuber, så
>sker det hos mig i næste weekend.

Du får point for forsøget ))

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : H. Olesen

Dato : 03-05-02 09:22

On Fri, 03 May 2002 08:55:43 +0200, "M@rk" <unknown@get2net.dk> wrote:

>Thu, 2 May 2002 23:36:27 +0200, berigede "Bendt Rasmussen"
><razz2@post.tele.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Du får point for forsøget ))

Tihi, det sjoveste er, at jeg godt kunne have fundet på at komme, hvis
jeg altså havde et hus og en brændeovn. (Det har jeg bare ikke endnu,
og det varer nok længe, for nu begynder kolonihavesæsonen jo, og så
bliver planerne sat på hold til sæsonen er slut).

Men helt alvorligt, jeg aner ikke en dyt om hvordan man stabler
brænde. Da jeg læser alle indlæg i gruppen her, har jeg læst mange
tråde om hvordan man gør. Det lyder som en større videnskab, når man
læser det, så jeg kunne da godt tænke mig at der var nogen der viste
mig det IRL og at Bendt så fik hjælp til at få stablet sit brænde, det
er jo bare en sidegevinst.

Såååå, når jeg engang får brug for at lære det, skal jeg nok melde mig
til kurset

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : M@rk

Dato : 03-05-02 10:26

Fri, 03 May 2002 10:21:31 +0200, berigede H. Olesen
<esemanews@nospam.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Tihi, det sjoveste er, at jeg godt kunne have fundet på at komme, hvis
>jeg altså havde et hus og en brændeovn.

Det kunne jeg også, hvis jeg havde pladsen til en brændekube - og Bendt
er jo en flink mand, så ham vil jeg da gerne hjælpe ........... hvis
tiden havde været der

Og man skal jo aldrig misse chancen for lidt positiv mopperi - men det
ved du jo alt om )

/Mark

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-05-02 20:54

"H. Olesen" <esemanews@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mange havehilsener Helle
> http://www.havesiden.dk
> *** Det er bedre at have jord under neglene end jord i hovedet ***

Du skal være velkommen.

Det er nu ikke den helt store videnskab, men man skal lige prøve det et par
gange, så ligger det i hænderne.

mvh
Bendt

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-05-02 18:21

"M@rk" <unknown@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Thu, 2 May 2002 23:36:27 +0200, berigede "Bendt Rasmussen"
> <razz2@post.tele.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

> Du får point for forsøget ))

Det var da et forsøg værd ! - Der er vel 1 dags arbejde for 2-3 mand.

mvh
Bendt

Fra : berbeck

Dato : 03-05-02 11:37

Der er åbenbart rigtig mange her i gruppen der kender Bendt og ved hvor han
bor??
Hilsen Else.

Fra : M@rk

Dato : 03-05-02 11:48

Fri, 3 May 2002 12:36:39 +0200, berigede "berbeck"
<berbeck@mail.tele.dk> dk.fritid.hus-og-have med:
>Der er åbenbart rigtig mange her i gruppen der kender Bendt og ved hvor han
>bor??

Yeps

/Mark

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 03-05-02 18:21

"berbeck" <berbeck@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Der er åbenbart rigtig mange her i gruppen der kender Bendt og ved hvor
han
> bor??
> Hilsen Else.

Han bor ved Allerød

mvh
Bendt

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 03-05-02 20:36

Du kan da bare smide de 20 meter brænde på en trailer, så skal jeg nok
stable dem og når det bliver vinter skal jeg også nok brænde dem for dig

Jeg bor på Fyn.

--
mvh.
Klaus Eriksen