Skærme
Fijala 3554
IBM P-series
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 02-05-02 22:51

Jeg er i den heldige situation, at kunne købe IBM skærme billigt (og lovligt
naturligvis). Jeg har kig på et par stykker fra P-serien, med FD Trinitron
tube. De får ros i diverse tests, men jeg vil da også gerne hører fra Jer...

Er der nogen, som har erfaringer med:
P97 (19")
P96 (19")
P77 (17")
?

Skærmen skal primært bruges til officeapplikationer, webdesign (inkl.
grafisk arbejde) og lidt spil. Om det bliver 17" eller 19" afhænger af hvad
jeg kan få plads til på skrivebordet og i budgettet :)

(Hvem kan i øvrigt fortælle mig om forskellen på P96 og P97?)

--
Kasper Damkjær

http://www.damkjaer.net/