Købes: Laderelæ til Triumph
Fra : Tulletante

Dato : 02-05-02 22:02

Jeg er meget interesseret i at høre om nogen ligger inde med et 6 Volts
laderelæ til en Triumph. Helst mekanisk. Evt. af mærket Lucas.

Hilsen Allan
caracas@image.dk

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 02-05-02 22:59

"Tulletante" <toraklevas@hotmail.com> wrote in message
> Jeg er meget interesseret i at høre om nogen ligger inde med et 6 Volts
> laderelæ til en Triumph. Helst mekanisk. Evt. af mærket Lucas.
>
> Hilsen Allan
> caracas@image.dk

Har du prøvet Vagn Jensen?
Mvh
Anders

Fra : Lars Nielsen

Dato : 03-05-02 21:57

"Tulletante" <toraklevas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg er meget interesseret i at høre om nogen ligger inde med et 6 Volts
> laderelæ til en Triumph. Helst mekanisk. Evt. af mærket Lucas.

- Hvorfor mekanisk? - Renoveringsprojekt???
For brugen og effektivitetens skyld, kan du få et standard 3-benet
elektronisk laderelæ ved Lucas Service udover det ganske land for ca en
hunner-lap...
( osse 12 Volt, hvis nogen læser, og mangler dette... *SS )

RadioMan