Campingplads ved Harzen, Tyskland?
Fra : Kenneth T

Dato : 02-05-02 19:40

Hejsa

Der er sikkert mange der allerede har været en smut forbi Harzen i Tyskland
(beklager evt stavefejl), måske nogle af jer kan anbefale en campingplads?
Vi skal nogle stykker derned i 3-4dage i næste måned og håber på mulighed
for lidt inspireret svingkørsel...

Mon Tyskerne holder midsommer-fest (sankte hans), eller bliver vi nødt til
selv at lave bål & snobrød ?

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-05-02 20:49

Hvis du kører fra Goslar mod Clasthal-Zellerfeld (kan ikke huske hvor den
staves), ca. 10-12 km kommer der en god plads på højre hånd. Lad være med at
køre ind på den første som også ligger på højre hånd lige uden for Goslar.
De tager begge imod MC'er uden probs. Men faciliteterne er langt bedre på
den længst væk fra Goslar.

Der skulle også være en tredie MC venlig plads, men den ved kun en af mine
klubkammi'er hvor er
Det er dog nok den plads vi skal ned på i år

Og der er fedt dernede.

--
Mvh.
Henrik (som også snart skal på forlænget weekend i Harzen)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Kenneth T

Dato : 03-05-02 21:04

> [...]
> De tager begge imod MC'er uden probs. Men faciliteterne er langt bedre på

Det lyder godt, du skulle vel ikke have nogle data om hvilke faciliteter,
prisniveau eller www adresse?

> Der skulle også være en tredie MC venlig plads, men den ved kun en af mine
> klubkammi'er hvor er
> Det er dog nok den plads vi skal ned på i år

Hvis han vil fortæller hvor den ligger, og/eller hvad den hedder vil jeg da
meget gerne vide det :)

> Og der er fedt dernede.

Håber jeg også, det er jo det jeg har hørt.
Det skulle jo efter sigende være en udemærket erstatning, nå nu jeg ikke kan
lokke dem med til Alperne.

Jeg har allerede bestilt solskin i uge 26 hehe.

--
Venligst
Kenneth T

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-05-02 16:06

Jeg kan ikke lige huske nogen navne på pladserne, men jeg forhøre mig lige
hos de andre i klubben, måske de kan. Jeg ved ikke om de er på nettet, men
mon ikke.

--
Mvh.
Henrik

Fra : Jan Petersen

Dato : 03-05-02 18:35

> [...]
> Vi skal nogle stykker derned i 3-4dage i næste måned og håber på mulighed

Vi valgte en lidt dyrere løsning - hotel med helpension, 3 overnatninger, 2
pers. ialt kr. 1000,-, og så var det incl. aflåst garage til 3 cykler, så vi
kunne lade alt grejet ligge derude.

Mvh Jan Petersen
VFR

PS! Husk at besøge Kyffhäuser Denkmal - så får i rigtig svingkørsel

http://www.motorcycle-dk.com/en/multimedia/index.php?viewCat=5

Fra : Kenneth T

Dato : 03-05-02 20:55

> [...]
2
> pers. ialt kr. 1000,-, og så var det incl. aflåst garage til 3 cykler, så

Det lyder egentlig meget godt, men vi er nogel stykker fra en klub som skal
afsted sammen, og dagene vil nok typisk foregå med ræs om dagen & sludder og
vrøvl om hvor stærkt man kørte i det store sving der`om aftnen (over en kop
øl).
Derfor vil det nok være en fordel at ligge i telt, så har man jo et sted og
side og vrøvle om aftnen. Så er der heller ikke så langt i seng :)

--
Venligst
Kenneth T