underlig lyd Fireblade
Fra : Michael

Dato : 02-05-02 18:57

Hej jeg prøver lige igen, da jeg tror min Fireblade allerede
skal
have ny knastkæde og strammer , km 23000, raslelyd/ventillyd mellem 3og4000
omdr, kun ved kørsel
og lad nu være med at svare hvad fanden jeg laver ved det omdr tal på en
Fireblade, er der nogen som har nogle andre bud på hvad, det kan være???evnt
nogen som ved hvor jeg kan købe orig knastkæde +strammer og evnt glide
skinne evnt udland ??? hilsen Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-05-02 20:50

Skal den ikke have justeret ventiler ved 24.000km ??

Tror du ikke bare det er det der er galt ?

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Steen Schmidt

Dato : 02-05-02 21:01

> Skal den ikke have justeret ventiler ved 24.000km ??
>
> Tror du ikke bare det er det der er galt ?

Serviceintervallerne er faktisk maks-værdier - ikke anbefalede tal! Så det
kunne det nok sagtens være?

Mvh
Steen

Fra : Michael

Dato : 03-05-02 16:17

hej igen det med ventilerne tror jeg ikke på, da lyden så også skulle være
der når jeg holder stille og kører motoren op på de 3-4000 omdr

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-05-02 17:00

Jeg havde lige overset det kun var ved kørsel