Taget på knallert
Fra : Henrik Søndergaard

Dato : 02-05-02 18:54

Davz..

En af mine venner blev idag taget på sin knallert(fz 50)

For dert første: Han havde ikke hjelm på, for det andet havde han en
bagpå og tilsidst havde han ikke forsikringen med...

Men han slipper alligevel med en bøde på 600 kr. Hvordan kan det passe
??? ham der sad bagpå slap med 300 kr..

hvad tror i ? var han bare heldig ???

MVH
vennen

Fra : Moller

Dato : 02-05-02 19:09

"Henrik Søndergaard" <parakit@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> bagpå og tilsidst havde han ikke forsikringen med...
>
> Men han slipper alligevel med en bøde på 600 kr. Hvordan kan det passe

Nej, latterlig lovgivning... hvis de kommer til skade, og indlægges, så
er det vores alle sammens surt betalte skattepenge som skal dække regningen,
og eftersom de kan være 2 på den, uden hjelm, så er jeg stensikker på at de
små krummer han måske ku ha kommet til at betale i skat indtil nu, ikke
engang vil dække turen med Ambulance....

Så jeg vil håbe at han var ekstrem heldig, og et eller andet gik galt,
for hvem gider følge loven, og især når man ikke er gammel nok til at være
fornuftig, når man bare for et latterligt beløb i bøde, som en billig flaske
sprut koster nede på det lokale discodasko hus...

VH
Lars Molnit
P.S. Gælder lovgivningen om flygtende knallert stadig med at hvis de har
hjelm på, må panserne skubbe til dem med bilen ??? eller er den væk igen ???

Fra : Rapper

Dato : 02-05-02 23:37

> P.S. Gælder lovgivningen om flygtende knallert stadig med at hvis de
har
> hjelm på, må panserne skubbe til dem med bilen ??? eller er den væk igen
???

De må overhovedet ikke gøre det...

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : RpR

Dato : 03-05-02 05:57

> har
> ???
> > >
> De må overhovedet ikke gøre det...

Næ, men jeg har da set betjente der har været så tæske lamme i knolden at de
har gjort det mod knallert idioter uden hjelm og 60+km/t

--

- RpR
MopedGallery.com - More addictive than heroine

Fra : Rapper

Dato : 03-05-02 11:09

"RpR" <rpr@mopedgallery.com> wrote in message

> Næ, men jeg har da set betjente der har været så tæske lamme i knolden at
de
> har gjort det mod knallert idioter uden hjelm og 60+km/t

Jeg skulle nok gøre ALT for at få panseren straffet for det hvis jeg kom ud
for sådan noget!

Heldigvis er de fleste nu flinke nok, men nogle er virkeligt ikke raske. Fx
kom en ven og jeg engang kørende stille og roligt, hvor de vist ville stoppe
os. Det første idioten gør er at accelerere HURTIGT over mod os (uden at vi
kan nå at stoppet eller noget) og knalde bremserne i 10 cm fra min ven som
kørte forrest...

Nogle burde bare IKKE være indenfor Politiet!!!

--
Regards Rasmus aka Rapper
www.gramsespektrum.com

Fra : RpR

Dato : 03-05-02 18:21

> Nogle burde bare IKKE være indenfor Politiet!!!

Så enig...

Fra : Elbarto

Dato : 03-05-02 21:43

> har
> ???
> > >
> De må overhovedet ikke gøre det...
>
> --

Nej men de GØR det .....har set det to gange
har dog ikkeselv oplevet det da jeg kun er blevet "nakket" en gang

Erik Elbarto

"Suzuki own the Racetrack "

Fra : Claus MC

Dato : 02-05-02 19:32

"Henrik Søndergaard" <parakit@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Men han slipper alligevel med en bøde på 600 kr. Hvordan kan det passe
> ??? ham der sad bagpå slap med 300 kr..
>
> hvad tror i ? var han bare heldig ???

Ja. Han sparede 300,- (3 forseelser a 500) De 500 skal halveres, dog er
minimumsbøden 300, altså 3 x 300 = 900,-

/Claus