Sjov effekt i OS X
Fra : Mikkel Pagh

Dato : 02-05-02 18:59

Måske har det her en gammel nyhed, men her får I den alligevel:

Hvis man holder shift nede mens man minimerer eller maksimerer et vindue
(dvs. den gule knap), får man genie- eller scale-effekten i slo-mo. Det
ser ret sejt ud!

Jeg fandt ud af det ved et tilfælde, så jeg ved ikke, om det er
almindeligt kendt?

Venlig hilsen Mikkel

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-05-02 19:11

Mikkel Pagh <nospam@nospam.com> writes:

> Jeg fandt ud af det ved et tilfælde, så jeg ved ikke, om det er
> almindeligt kendt?

Steve Jobs viste det ved enhver given lejlighed, mens vi alle gik og
sukkede efter en final udgave af OSX...

-j

--
26.06.01: Skoddede min sidste smøg.
30.04.02: Løb mit første løb, 10 km, 46:00 min.

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-05-02 22:27

In article <kybsbyo1wy.fsf@mimer.null.dk>,
Janus Sandsgaard <janus@dev.null.dk> wrote:

> Steve Jobs viste det ved enhver given lejlighed, mens vi alle gik og
> sukkede efter en final udgave af OSX...

Sjovt nok, men på min iMac rev. B gør det ikke nogen forskel. Gad vide,
hvad man kan udlede af det?

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : pst

Dato : 03-05-02 08:48

In article <muenster-E5BDC8.23263202052002@news.tele.dk>,
Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Sjovt nok, men på min iMac rev. B gør det ikke nogen forskel. Gad vide,
> hvad man kan udlede af det?

He he. Så går det godt nok langsomt hos dig eller hvad?
Genie er langsommere end scale - er der heller ikke forskel ved scale?

Mvh. Poul

Fra : Henrik Münster

Dato : 03-05-02 21:33

In article <et-843B46.09481103052002@superman2.mobilixnet.dk>,
pst <et@eller.andet> wrote:

> He he. Så går det godt nok langsomt hos dig eller hvad?
> Genie er langsommere end scale - er der heller ikke forskel ved scale?

Jo, det er der faktisk nu. Det synes jeg ikke, der var i går aftes.
Sådan set er der ikke så meget forskel i hastigheden. Man ser bare flere
mellemstadier, når man holder shift nede. Ellers når man bare lige at se
et enkelt halvstort vindue på vej til eller fra docken.
Og nu har jeg også lige prøvet Genie. Der er mindsandten også forskel
i dag. Kan det have noget at gøre med, at jeg slog vindueskomprimering
til i går lige før jeg lukkede og gik i seng? Det ser faktisk sjovt ud
nu.
Er Genie i øvrigt opkaldt efter lampens ånd i Disneys Aladdin?

Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Holm

Dato : 03-05-02 22:50

Henrik Münster <muenster@mac.com> wrote:

> Er Genie i øvrigt opkaldt efter lampens ånd i Disneys Aladdin?

nej det er efter en pop-sang - Genie in a bottle
--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Henrik Münster

Dato : 04-05-02 13:27

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@mac.com> wrote:

> nej det er efter en pop-sang - Genie in a bottle

Okay, okay. Nu har jeg slået op i ordbogen.
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 03-05-02 09:44

> Sjovt nok, men på min iMac rev. B gør det ikke nogen forskel. Gad vide,
> hvad man kan udlede af det?

Måske KAN den slet ikke køre langsommere...... (hø,hø)