hvordan skal det se ud ?
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-05-02 16:22

Hejsa

jeg skal til at have mont nogle mærker på min MC, men er lidt i tvil om det
ser rigtigt ud; jeg har lagt nogle billeder af MC´en med mærker, i
dk.binaer.motor , jeg er i tvil om der skal en honda vinge på, og hvor den
skal sidde, oghvad farve de skal have, lige nu hælder jeg mest til sort

hvilken farve skal fælgene have, fruen siger sort, jeg siger gul som cyklen

hvis der er nogle andrer bud er de velkommen

det skal lige siges at det er ikke den skrift type der bliver brugt, til at
lave mærker efter

Mvh Jesper
CB750F 83´

Fra : boe

Dato : 02-05-02 16:40

"Jesper Pedersen" <duval@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> hvis der er nogle andrer bud er de velkommen
>
> det skal lige siges at det er ikke den skrift type der bliver brugt, til

Jeg ville ændre HONDA på tanken til en vinge (med tekst under). Ellers ok.
Prøv dig frem med placering af vingen. (Har du vingen? ellers har jeg den
som TT-font til både PC og Mac)

Bo, VF1000F

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-05-02 17:44

> Jeg ville ændre HONDA på tanken til en vinge (med tekst under). Ellers ok.
> Prøv dig frem med placering af vingen. (Har du vingen? ellers har jeg den
> som TT-font til både PC og Mac)

Jeg vil da gerne have den font, så vil jeg prøve lidt med det

Mvh Jesper

Fra : boe

Dato : 02-05-02 18:07

> Jeg vil da gerne have den font, så vil jeg prøve lidt med det

Mac eller pc?

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-05-02 18:07

> Mac eller pc?

PC

Mvh Jesper

Fra : boe

Dato : 02-05-02 18:19

> PC

Jeg har sendt den til din mailadresse.

Bo, VF1000F

Fra : flemsus

Dato : 02-05-02 16:53

"Jesper Pedersen" <duval@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> hvis der er nogle andrer bud er de velkommen
>
> det skal lige siges at det er ikke den skrift type der bliver brugt, til

Jeg holder med fruen og Bo. Jeg tror også hurtigt du vil blive træt af gule
fælge( kæde spray, bremsestøv). Pas også på med hældningen af mærkerne, det
ser underligt ud når de hælder hver sin vej.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : mc

Dato : 02-05-02 17:52

> [...]
> skal sidde, oghvad farve de skal have, lige nu hælder jeg mest til sort
>
> hvilken farve skal fælgene have, fruen siger sort, jeg siger gul som
***
snip
***

Hej Jesper,

Jeg vil forslå dig at male fælgene sort, og bruge sort skrift typer... skal
du være lidt på tværs, så prøv med rød skrift og røde fælge, mal kaliberne,
samt det inderste af skiverne rød også el. guld !!

Mvh
Mc
CB1100F ( 84 ) Street Fighter Style ( snart på gaden, "forhåbentligt ").

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 02-05-02 18:05

> hvilken farve skal fælgene have, fruen siger sort, jeg siger gul som
cyklen

Sorte fælge er altid støvede

--
/Anders Majland
/Aprila Leonardo <- Med nymalede sorte fælge

Fra : mc

Dato : 03-05-02 00:10

Har smidt et billede under din post i binaer, hvor du kan danne dig et
indtryk af hvordan cyklen vil se ud med gule fælge !

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-05-02 22:13

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:

> cyklen
>
> Sorte fælge er altid støvede

....og de gule fælge bliver sikkert ganske mørkegule af kædeolie og
bremsestøv :-/ Jeg husker med gru min tidligere babygixxers 'hvide' bagfælg
som var alt andet end hvid
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-05-02 18:53

Så har jeg lavet lidt ændringer, jeg skulle vist have hørt noget bedere
efter i formning

De 2 nye forslag ligger i dk.binaer.motor, under samme besked som sidst

Mvh Jesper

Fra : boe

Dato : 02-05-02 19:30

> Så har jeg lavet lidt ændringer, jeg skulle vist have hørt noget bedere
> efter i formning
>
> De 2 nye forslag ligger i dk.binaer.motor, under samme besked som sidst

Den sidste (med lille tekststørrelse).

Bo, VF1000F

Fra : mc

Dato : 02-05-02 20:54

Klart den sidste, du skal passe på ikke at få mærket for langt tilbage.. det
ser dumt ud !

Fra : mc

Dato : 02-05-02 21:00

Har lige smidt et billede under din post i binaer, hvor du kan danne dig et

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 02-05-02 21:07

> Har lige smidt et billede under din post i binaer, hvor du kan danne dig
et
> indtryk af hvordan cyklen vil se ud med gule fælge !

Hvis den kommer til at se sån ud, bare ved at male fælgene så tør jeg sgu
ikke ))

Mvh Jesper
CB750F 83´