suppen og X
Fra : Finn Poulsen

Dato : 02-05-02 11:10

Hej
Hvordan får jeg Macsoup til at åbne IE vers. X, når jeg klikker linket i
en besked. Den åbner linket i X vers. hvis den er åben i forvejen, men
ellers vælges classic vers.-Har prøvet "internet indstillinger" i
classic,men den vil ikke kendes ved X programmer.
vh

Fra : Michael Holm

Dato : 02-05-02 14:16

Finn Poulsen <finnpoulsen@cool.dk> wrote:

> [...]
> ellers vælges classic vers.-Har prøvet "internet indstillinger" i
> classic,men den vil ikke kendes ved X programmer.

jeg sørger for at IE version X _altid_ er åben, når jeg bruger suppen
......(og den er altid åben :)
--
Michael Holm
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Finn Poulsen

Dato : 02-05-02 18:06

> jeg sørger for at IE version X _altid_ er åben, når jeg bruger suppen
> .....(og den er altid åben :)
Nød lærer nøgen kvinde at spinde ..hva' med en af der smarte
kommandoer i terminal, kan det ikke klare det ?
vh