Becky - Mark all read - hvor?
Fra : Peter L

Dato : 02-05-02 10:10

Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg med at enkelt klik kan markere
alle indlæg læst på en én gang.
Pt. markerer jeg alle, og så væælger jeg "read", men der må da være en
genvej.

Peter L

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 02-05-02 10:24

Peter L wrote in news:20020502110831.3F0A.PL@hag-gym.dk:

> Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg med at enkelt klik kan
> markere alle indlæg læst på en én gang.
> Pt. markerer jeg alle, og så væælger jeg "read", men der må da
> være en genvej.

Nu er jeg gået væk fra Becky igen, men jeg kan da huske at jeg på
keyboardet valgte ctrl + a og herefter ctrl + b for at markere alle
som læst..

Fra : Peter L

Dato : 02-05-02 10:34

Ja, det virker stadig, og det kan jeg godt leve med.

tak for tippet

Peter

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 02-05-02 11:09

Den Thu, 02 May 2002 11:10:20 +0200 skrev Peter L <pl@hag-gym.dk>
:

>Pt. markerer jeg alle, og så væælger jeg "read", men der må da være en
>genvej.

Det tror jeg ikke der er, men jeg har så heller aldrig haft brug
for den.

Ctrl-A, Ctrl-B

--
Hygge