DM i Vandel
Fra : S@nd

Dato : 02-05-02 09:04

Hej,

Rygterne siger at flere kørere i SS600-klassen har valgt Scandinavian Open i
Anderstorp, frem for DM i Vandel, i den kommende weekend. Bl.a. ved jeg, at
Prang kører i Sverige.

Er der nogle der ved mere om dette?.

Det må da siges, at være dårlig planlægning, og jeg forstår udemærket de
kørere der har valgt Anderstorp.
Til gengæld tror jeg de går glip af en utrolig spændende Rookie II-klasse,
som har fået gode tiltag i år.

Jeg ser er blevet en del af et nystartet team, som lagde rigtig godt ud til
træningen i Rijeka, og som tror på gode resultater i RookieII, med
forventning om oprykning til SS600.

Vi ses i Vandel

Mvh. S@nd
|| SS-Racing ||

Fra : SLP/JM

Dato : 02-05-02 09:52

"S@nd" <andpe_96@hotmail.com> skrev > Det må da siges, at være dårlig
planlægning, og jeg forstår udemærket de
> kørere der har valgt Anderstorp.

Enig. Der er vel ikke noget at sige til, at store navne som Prang satser
på NM frem for DM, når der er sammenfald mellem datoerne, men det er da
uden tvivl ærgerligt for DM.

> Til gengæld tror jeg de går glip af en utrolig spændende Rookie
II-klasse,
> som har fået gode tiltag i år.

Men A-kørere som fx Prang går vel ikke glip af rookie 2, eftersom det er
en klasse udelukkende for B-kørere.

--
Susanne
RGV 250

Fra : S@nd

Dato : 02-05-02 10:01

"SLP/JM" <MADCAT@c.dk> skrev i en meddelelse news:aaqurn$o7t$1@sunsite.dk...
> Men A-kørere som fx Prang går vel ikke glip af rookie 2, eftersom det er
> en klasse udelukkende for B-kørere.

Nej! Det er rigtigt, men de kunne få en forsmag på, hvad der venter dem
næste år eller senere på sæssonen. )

Mvh. S@nd

Fra : Tomas Linnet

Dato : 02-05-02 14:16

S@nd <andpe_96@hotmail.com> skrev i en
> [...]
til
> træningen i Rijeka, og som tror på gode resultater i RookieII, med

Arrangørerne af SO/NM flyttede nogle af deres datoer. Det var noget med et
EM løb som måske skulle havde været kørt på Anderstorp som så alligevel ikke
blev til noget.
Tilgengæld får A-kørerne noget at indhente, hvis det ikke skal være en
debutant, der skal løbe med titlen

Ses dernede/ude
Tomas Linnet
2001 RS250
#89 rookie 1 og #89 DM std. 400

Fra : S@nd

Dato : 02-05-02 14:34

"Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> Tilgengæld får A-kørerne noget at indhente, hvis det ikke skal være en
> debutant, der skal løbe med titlen
Ja, for umiddelbart virker det som om der er nogle i debutantklassen, der
godt kunne blive rykket op i SS600 i løbet af sæson'en.

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 02-05-02 16:10

S@nd wrote:

> Mvh. S@nd

Må man spørge, hvad du skal køre på?

/Rune - på vandel på TZR250R, #9 i rookie 1 og 250/400 std.

Fra : S@nd

Dato : 02-05-02 17:21

"Rune Soegaard Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk> skrev i en meddelelse
> Må man spørge, hvad du skal køre på?

Jeg skal desværre ikke selv køre i år, men er mekaniker i teamet, som har 2
nye kørere med i RookieII. De kører på CB600F3('98) og R6(´99). Begge cykler
er kittet til ræs og hentet hjem fra England i efteråret. Piloterne er helt
nye i RoadRacing-sammenhæng, men viste rigtig gode resultater i Rijeka. Hvis
du er interesseret kan du tage et kig på vores nystartede website
www.ss-racing.dk.

Mvh.S@nd
|| SS-Racing ||

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 02-05-02 21:40

S@nd wrote:

> website www.ss-racing.dk.
>
> Mvh.S@nd
> || SS-Racing ||

Nu med tyske undertoner

/Rune

Fra : Armand

Dato : 02-05-02 23:12

> "Tomas Linnet" <tomasane@orangenet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, for umiddelbart virker det som om der er nogle i debutantklassen,
> der godt kunne blive rykket op i SS600 i løbet af sæson'en.

Men de mangler derved mindst ligeså mange DM-afdelinger, som Prang og
co. :-/

--
Armand.

Fra : S@nd

Dato : 03-05-02 03:46

> Men de mangler derved mindst ligeså mange DM-afdelinger, som Prang og
> co. :-/
Det er faktisk ikke nødvendigt. I løbet af sæson'en kan man løbende søge om
at rykke op i SS600, enten på eget initiativ eller på opfordring. Derved kan
man godt opnå at køre i SS600 det første år, uden at have samlet de 60 point
i Rookie-klassen, som ellers er adgangsbillet.

Mvh. S@nd
|| SS-Racing ||

Fra : Armand

Dato : 03-05-02 14:23

S@nd <ape@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse

> og co. :-/
> Det er faktisk ikke nødvendigt................Derved kan man
> godt opnå at køre i SS600 det første år, uden at have samlet de 60
point
> i Rookie-klassen, som ellers er adgangsbillet.

Jup!

Men hvis man ikke har nået dét allerede nu, så mister man jo
Vandel-DNM'et i SS600 - Og hvis det samtidig bliver det eneste DM at
Prang og co. mister, så er resultatet jo det samme !

--
Armand.