Netværk
Fra : Roald Henriksen

Dato : 01-05-02 23:30

Jeg har en PC kørende, der overvåger nogle maskiner.
Data herfra skal fordeles til andre PCer via et lokalt netværk.
Jeg er ikke stiv i netværksprogrammering så derfor spørgsmålet:
Hvilke komponenter skal anvendes for at lave denne funktion?
Jeg bruger D4P.
Mvh RH.

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-02 11:26

"Roald Henriksen" <mail@pentagon-electric.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er ikke stiv i netværksprogrammering så derfor spørgsmålet:
> Hvilke komponenter skal anvendes for at lave denne funktion?

IMHO Indykomponenterne har nogle generiske servere og klienter fås her :
http://www.nevrona.com/indy/ der burde det være muligt at smede noget
sammen. (de er freeware, og du skal nok gå efter ver. 8.x da 9 linien stadig
er beta).

John