Hvor fås Mobil 1 Racing 2T billigt i KBH?
Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 01-05-02 23:07

Så skete det, mit lager af billig Mobil olie løb tør....

Det fås i de varme lande(fyn) til 73,-/L, derfor vil jeg, gnieragtig som jeg
er, helst ikke give mere. Er der ikke en der ved hvor jeg kan finde det i
KBH eller omegn??

Jens

På snart olieløs RD350

Fra : Rune Soegaard Larsen

Dato : 02-05-02 13:17

Jens Blaabjerg wrote:

> [...]
>
> Det fås i de varme lande(fyn) til 73,-/L, derfor vil jeg, gnieragtig som
> jeg er, helst ikke give mere. Er der ikke en der ved hvor jeg kan finde

Hvad med at ringe til Mobil-importøren og få dem til at sende dig en liste
over alle forhandlere i dit område?

/Rune

Fra : Jens Blaabjerg

Dato : 02-05-02 19:26

"Rune Soegaard Larsen" <nuggi@mip.sdu.dk> wrote in message

> Hvad med at ringe til Mobil-importøren og få dem til at sende dig en liste
> over alle forhandlere i dit område?

Det har jeg såmænd gjort. Der blev jeg henvist til Scandiadam, der kunne
oplyse at Racing 2T er udgået?? Jeg kontaktede Lauritz Andersen i Odense,
hvor det nu tomme lager blev købt, de kendte ikke noget til at Racing 2T
skulle udgå!! Meget flink mand, der ikke havde noget imod at sende mig en
ramme med 12L. Det er dog lidt besværligt, da jeg skal sende en check, og
ikke har en check konto. Derfor er jeg stadig interesseret i at finde et
sted i KBH. Jeg er vel ikke den eneste der bruger denne glimrende olie??

Jens
Olie-sulten RD-350