Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Camedia master 2,5
Fra : K. Rasmussen

Dato : 01-05-02 23:06

Hejsa!
Er der nogen som kan hjælpe eller ved hvor man kan hente ovenstående?? da
jeg synes det er lige frækt nok at man køber et kamera til flere tusinde
kroner, og så kan man ikke bruge det til windows XP uden at skulle købe
ekstra software!!!

på forhånd tak!!

Klaus

Fra : Søren Kops

Dato : 02-05-02 09:33

Det skulle heller ikke være nødvendigt.

Prøv på Olympus' hjemmeside. Både dot dk eller dot com. ¨Så er det bare et
finde de opdaterede drivere. Evt. skal du nøjes med driverne til windows
2000.

mvh
søren kops

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 02-05-02 15:54

> [...]
> jeg synes det er lige frækt nok at man køber et kamera til flere tusinde
> kroner, og så kan man ikke bruge det til windows XP uden at skulle købe

Fulgte det ikke med dit kamera, på en CD?
Det plejer det da at gøre.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 02-05-02 15:58

"Henrik Stavnshøj" <helian@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> "K. Rasmussen" <hr.klaus@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
da

> Fulgte det ikke med dit kamera, på en CD?
> Det plejer det da at gøre.

I øvrigt, hvis det er en nyere model med USB, kører den som ekstra drev i
WinXP, uden ekstra drivere.

Venlig hilsen
Henrik

Fra : K. Rasmussen

Dato : 03-05-02 20:40

Nej det gjorde det desværre ikke kun camedia 2,0 som ikke kan køre under XP
og det er usb, jeg bruger, men det kommer heller ikke frem som et drev.
måske fordi driverne ikke duer!!

Fra : Gopher

Dato : 03-05-02 21:27

Gå ind på Olympus hjemmeside og hent patchen.
Det burde løse dit problem.

Fra : woody

Dato : 05-05-02 10:33

On Thu, 2 May 2002 00:06:25 +0200, "K. Rasmussen"
<hr.klaus@rasmussen.mail.dk> wrote:

> [...]
>jeg synes det er lige frækt nok at man køber et kamera til flere tusinde
>kroner, og så kan man ikke bruge det til windows XP uden at skulle købe

Gå ind på Google søgeprogrammet, på Camedis Master 2.5 fik jeg 3225
svar på 0,05 sekunder, der er HELT sikkert svar på dit ønske.

mvh Woody

Fra : Cartman

Dato : 09-05-02 23:02

http://www.kandu.dk/

Fra : Cartman

Dato : 09-05-02 23:02

http://www.kandu.dk/

Fra : Cartman

Dato : 09-05-02 23:02

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Enslev

Dato : 10-05-02 20:50

in article NgCC8.2489$ek6.84916@news010.worldonline.dk, Cartman at
Cartman.news@kandu.dk wrote on 10/05/02 0:01:

Camedia master 2,5

Hej
Efter min mening skal du slet ikke bruge det program.
Du skal bruge en smartcart usb læser (ca 300kr kig edbpriser.dk)
Og så skal du bruge Photoshop, nix mer sniksnak

Venlig hilsen

Henrik Enslev
Frederiksvej 7A,2.tv.
2000 Frederiksberg