2 stk. Slip-on's til Honda VFR750 for kr. ~
Fra : Jack Jensen

Dato : 01-05-02 21:52

Hej
Ja man kan være heldig engang imellem!

Godt vi har Tyskland som nabo.

2 slipon's - splinternye til den pris! - Det er næsten for godt til at være
sandt.

Nej hvor jeg glæder mig til at høre min VFR

Mvh
Jack
VFR750FK
Medlem af http://www.vfr.dk

Fra : Henry

Dato : 01-05-02 22:40

> [...]
være
> sandt.
>
> Nej hvor jeg glæder mig til at høre min VFR

Nøj det gør vi også, du kommer vel til VFR træffet så vi andre kan hører
den.

mvh
Henry
www.vfr.dk

Fra : Jack Jensen

Dato : 02-05-02 08:50

"Henry" <henry@vfrSLET.dk> wrote in message

> Nøj det gør vi også, du kommer vel til VFR træffet så vi andre kan hører
> den.
>
> mvh
> Henry
> www.vfr.dk

Hej Henry

Nej - muligvis kommer jeg et smut forbi om søndagen.
Jeg skal nemlig på Ring Knutstorp og køre 2 dage, netop i denne weekend.
- Sa...s også at det lige falder på samme dato..

Mvh
Jack
www.vfr.dk

Fra : Adam Christensen

Dato : 02-05-02 19:07

"Jack Jensen" <jackjensen@12move.dk> wrote in message

> 2 slipon's - splinternye til den pris! - Det er næsten for godt til at
være
> sandt.

Når noget lyder for godt til at være sandt, er det det som regel ikke

Held og lykke med dem.

--
Adam
SV650S (til salg)

Fra : Jack Jensen

Dato : 02-05-02 20:30

"Adam Christensen" <adam_christensen@FJERNhotmail.com> skrev i en meddelelse
Når noget lyder for godt til at være sandt, er det det som regel ikke

> Held og lykke med dem.
>
> --
> Adam
> SV650S (til salg)